2013 03 04

Biržų-Kupiškio apygardoje bus perskaičiuojami balsai

Biržų-Kupiškio apygardoje du kandidatai surinko po lygiai balsų, todėl rinkėjų balsai bus perskaičiuojami.
Zenonas Vaigauskas
Zenonas Vaigauskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip BNS sakė Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas Zenonas Vaigauskas, tikriausiai tai bus padaryta antradienį.

„Čia bus perskaičiuojami apygardos balsai, kiek žinau, komisija planuoja tą padaryti antradienį, kad žmonės galėtų pailsėti, nes šitą darbą reikės atlikti ypač kruopščiai“, – sakė Z.Vaigauskas.

Biržų-Kupiškio apygardoje pirmauja socialdemokratas Aleksandras Zeltinis su 31,23 proc. rinkėjų balsų, o „darbietis“ Ritas Vaiginas ir valstiečių žaliųjų atstovė Nijolė Šatienė surinko po lygiai balsų – po 2056 arba 16,68 proc. visų apygardos rinkėjų balsų.

Seimo rinkimų įstatymas numato, kad neišrinkus Seimo nario per pirmąjį turą po dviejų savaičių rengiamas pakartotinis balsavimas, kuriame dalyvauja du kandidatai, gavę daugiausia balsų. Atvejo, kai keli kandidatai pirmajame ture surenka po lygiai balsų, įstatymas neapibrėžia.

„Čia tikriausiai teisininkai turėtų pasisakyti, kaip elgtis, jei ir perskaičiavus balsus pasiliks tas pats rezultatas, tai yra du iš kandidatų bus surinkę po lygiai balsų. Man asmeniškai atrodo, kad svarbi yra įstatymo formuluotė, kad antrajame ture dalyvauja daugiausiai balsų surinkę kandidatai, o ne nurodytas skaičius – du, todėl antrajame ture tokiu atveju turbūt rungtųsi trys daugiausiai balsų surinkę kandidatai“, – sakė Z.Vaigauskas.

Biržų-Kupiškio apygardoje pernai spalio mėnesio rinkimų rezultatai panaikinti dėl nustatytų šiurkščių pažeidimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis