Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 12 20

BPC vadovas: perspėjimo žinutės gyventojams neturėjo būti siunčiamos vakare

Bendrojo pagalbos centro (BPC) viršininkas Audrius Čiuplys sako, kad tikrinant gyventojų perspėjimo sistemą antradienio vakarą žinučių abonentai neturėjo sulaukti, tad aiškinamasi, kodėl taip nutiko.
Vilniečius apie galimas nelaimes perspės šešios sirenos
Perspėjimo sirena / Sauliaus Žiūros nuotr.

A.Čiuplys BNS teigė, kad testas atliktas kilus įtarimui, kad Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente (PAGD) sutriko gyventojų perspėjimo sistema.

„Testavimas atliekamas kasdien, tik žinutės nebūna siunčiamos gyventojams. Šiuo atveju, žinutės siunčiamos gyventojams. Iš principo, išsisiųsti neturėjo. Ar buvo tas sutrikimas – dar bus aiškinamasi“, – BNS sakė A.Čiuplys.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Audrius Čiuplys
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Audrius Čiuplys

Gyventojai žinutes apie atliekamą sistemos patikrinimą išmaniuosiuose telefonuose gavo antradienį, apie 22 val. vakaro, dalis žmonių pasipiktino dėl be reikalo drumsčiamos ramybės.

Anot A.Čiuplio, situaciją dar aiškinsis informacinių technologijų specialistai, tačiau, anot jo, pirminiais duomenimis kitos galimybės tuo metu patikrinti sistemą, nei siunčiant žinutes, nebuvo.

„Galbūt tas laikas buvo toks netinkamas, bet manome, kad geriau atlikti tokiu laiku, nei naktį neturėti jokios galimybės išsiųsti, jei būtų poreikis. Tuo metu kito būdo įsitikinti nebuvo“, – teigė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?