Kaip 15min.lt sakė Jonas, iš JAV jam siųstas siuntinys prapuolė tarsi į vandenį, o Lietuvos pašto atstovai atkakliai tikina, jog siuntinys Lietuvos nepasiekė.
„Buvau Lietuvos pašte gal penkis kartus, buvau nuvykęs ir į muitinę, esančią prie oro uosto. Visur kartoja tą patį – siuntinys Lietuvos nepasiekė, siuntėjas turėtų skelbti paiešką“, – sakė jis.
Jono teigimu, JAV paštas atsisako grąžinti pinigus už dingusią siuntą, nes siuntėjui buvo išduotas išrašas, jog siunta pristatyta į Vilnių vasario 24 dieną ir siuntimas yra baigtas.
„Siuntinys buvo išsiųstas vasario pradžioje skubiu, registruotu siuntimu ir Lietuvą turėjo pasiekti per savaitę. Tačiau iki šiol Lietuvos paštas teigia, kad jų siunta nepasiekė, nors tai akivaizdus melas – tai įrodo dokumentai“, – piktinosi Jonas.
15min.lt skaitytojas teigė skambinęs į paštą nurodytais telefono numeriais, tačiau arba niekas nekelia ragelio, arba nurodo kitą numerį, ir taip – be galo.
„Labai pavargau kovoti, siuntinys buvo labai lauktas, jo vertė nemaža. Manau, kad ne man vienam yra dingęs“, – kalbėjo Jonas.
Labai pavargau kovoti, siuntinys buvo labai lauktas, jo vertė nemaža.
Jis svarstė, kad galbūt siuntinį galėjo pasisavinti pašto darbuotojai ir todėl jie sąmoningai neatnaujina informacijos prie siuntos numerio sistemoje.
Lietuvos pašas: siuntinio tikrai negavome
Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė 15min.lt tvirtino, kad patikrinus sistemoje duomenis matyti, jog Lietuvos paštas negavo siuntos.
„Maiše, kuriame turėjo būti ši siunta, iš 14 nurodytų siuntų gavome tik 12. JAV paštą jau informavome apie negautas siuntas. Už siuntų pristatymą atsakinga yra siunčianti pašto tarnyba, todėl šiuo atveju rekomenduojame siuntėjui kreiptis į savo šalies pašto tarnybą ir paprašyti, kad ši atliktų detalią siuntos paiešką“, – atsiųstame atsakyme teigė atstovė spaudai.
Maiše, kuriame turėjo būti ši siunta, iš 14 nurodytų siuntų gavome tik 12.
A.Jonušaitės teigimu, per metus dingsta 0,001 proc. visų siuntų. Dažniausiai dingsta siuntos, atkeliaujančios iš užsienio šalių.
„Gavę maišus su siuntomis patikriname, ar jų svoris sutampa su dokumentuose nurodytu svoriu. Jei pastebime, kad pagal svorį trūksta siuntų, apie tai informuojame siunčiančiąją šalį, kaip ir šiuo atveju“, – pabrėžė ji.
Atstovė spaudai pridūrė, kad daugeliu atvejų siunčianti šalis atranda dingusias siuntas ir atsiunčia Lietuvos paštui.