Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2015 04 29

Brangus siuntinys iš JAV išvyko, pasiekė Lietuvos paštą, bet dingo nežinia kur

Jei nusprendėte siuntinį dėl viso pikto siųsti registruotu siuntimu, tai dar nereiškia, kad jis nedings. Tuo įsitikino 15min.lt skaitytojas Jonas, brangaus siuntinio iš JAV laukiantis jau beveik tris mėnesius.
Logistikos centro atidaryme
Siuntiniai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kaip 15min.lt sakė Jonas, iš JAV jam siųstas siuntinys prapuolė tarsi į vandenį, o Lietuvos pašto atstovai atkakliai tikina, jog siuntinys Lietuvos nepasiekė.

„Buvau Lietuvos pašte gal penkis kartus, buvau nuvykęs ir į muitinę, esančią prie oro uosto. Visur kartoja tą patį – siuntinys Lietuvos nepasiekė, siuntėjas turėtų skelbti paiešką“, – sakė jis.

Jono teigimu, JAV paštas atsisako grąžinti pinigus už dingusią siuntą, nes siuntėjui buvo išduotas išrašas, jog siunta pristatyta į Vilnių vasario 24 dieną ir siuntimas yra baigtas.

15min.lt skaitytojo nuotr. /Išrašas apie siuntinį
15min.lt skaitytojo nuotr. /Išrašas apie siuntinį

„Siuntinys buvo išsiųstas vasario pradžioje skubiu, registruotu siuntimu ir Lietuvą turėjo pasiekti per savaitę. Tačiau iki šiol Lietuvos paštas teigia, kad jų siunta nepasiekė, nors tai akivaizdus melas – tai įrodo dokumentai“, – piktinosi Jonas.

15min.lt skaitytojas teigė skambinęs į paštą nurodytais telefono numeriais, tačiau arba niekas nekelia ragelio, arba nurodo kitą numerį, ir taip – be galo.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Lietuvos pašto bendrovės vadovė Lina Minderienė ir susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius apžvelgė eurų keitimo klausimus.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Lietuvos paštas.

„Labai pavargau kovoti, siuntinys buvo labai lauktas, jo vertė nemaža. Manau, kad ne man vienam yra dingęs“, – kalbėjo Jonas.

Labai pavargau kovoti, siuntinys buvo labai lauktas, jo vertė nemaža.

Jis svarstė, kad galbūt siuntinį galėjo pasisavinti pašto darbuotojai ir todėl jie sąmoningai neatnaujina informacijos prie siuntos numerio sistemoje.

Lietuvos pašas: siuntinio tikrai negavome

Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė 15min.lt tvirtino, kad patikrinus sistemoje duomenis matyti, jog Lietuvos paštas negavo siuntos.

„Maiše, kuriame turėjo būti ši siunta, iš 14 nurodytų siuntų gavome tik 12. JAV paštą jau informavome apie negautas siuntas. Už siuntų pristatymą atsakinga yra siunčianti pašto tarnyba, todėl šiuo atveju rekomenduojame siuntėjui kreiptis į savo šalies pašto tarnybą ir paprašyti, kad ši atliktų detalią siuntos paiešką“, – atsiųstame atsakyme teigė atstovė spaudai.

Maiše, kuriame turėjo būti ši siunta, iš 14 nurodytų siuntų gavome tik 12.

A.Jonušaitės teigimu, per metus dingsta 0,001 proc. visų siuntų. Dažniausiai dingsta siuntos, atkeliaujančios iš užsienio šalių.

„Gavę maišus su siuntomis patikriname, ar jų svoris sutampa su dokumentuose nurodytu svoriu. Jei pastebime, kad pagal svorį trūksta siuntų, apie tai informuojame siunčiančiąją šalį, kaip ir šiuo atveju“, – pabrėžė ji.

Atstovė spaudai pridūrė, kad daugeliu atvejų siunčianti šalis atranda dingusias siuntas ir atsiunčia Lietuvos paštui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos