2019 06 14

„Camelia“ vaistinėje „pabučiavo“ durų skambutį: status kalnelis tapo kliūtimi

Feisbuke plito nuotraukos, kuriose įamžintas šiauliečio Ričardo bandymas apsilankyti „Camelia“ vaistinėje. Deja, jis buvo nesėkmingas.
„Camelia“ vaistinėje – neįveikiamas kalnelis
„Camelia“ vaistinėje – neįveikiamas kalnelis / Editos Raubickaitės-Navickienės nuotr.

„Šiauliai. Lyros g. „Camelia“ vaistinė. Ričardui nepavyko nei užvažiuoti, nei nuspausti skambučio“, – teigiama prie Editos Raubickaitės-Navickienės nuotraukų, kuriose – rateliuose sėdintis vyras bando apsilankyti minėtoje vaistinėje.

Susisiekus su Edita, 15min ji teigė, kad Ričardas jos bendražygis, bendramintis. Paklausta, ar Šiaulių miestas pritaikytas žmonėms su judumo negalia, moteris negailėjo pastabų.

„Rekonstruotas dramos teatras. Įrodėme, kad netinkamai. Savivaldybė nepritaikyta. Centras remontuojasi, bet daug kur nepadarė takų silpnaregiams ir akliesiems“, – atkreipė dėmesį ji.

Per status kalnelis

Vaistinės rinkodaros vadovas Nerijus Višinskas 15min teigė atsiprašantis lankytojo dėl nemalonios situacijos.

„Stengiamės vaistines atidaryti arčiau klientų, gyvenamuosiuose rajonuose, kur dažnai vyrauja senos statybos, neįgaliesiems nepritaikyti pastatai. Įrenginėjant vaistines laikomės visų reikalavimų, bet dažnai tenka susidurti su įvairiomis sunkiai sprendžiamomis pastatų infrastruktūros problemomis“, – pripažino jis.

Pasak N.Višinsko, šiuo konkrečiu atveju vaistinė turi įrengtą specialų kalnelį, tačiau dėl minėtų infrastruktūros problemų jis yra kiek statokas.

„Todėl jo apačioje įrengtas skambutis, kurį paspaudus vaistinės darbuotojai lankytojui su negalia visada operatyviai padeda patekti į vaistinės patalpas. Patikrinę situaciją pamatėme, kad skambutis buvo nuniokotas vandalų ir dėl šios priežasties nesuveikė. Situaciją operatyviai sprendžiame ir imsimės priemonių, kad ateityje tai nepasikartotų“, – žadėjo vaistinės atstovas.

Editos Raubickaitės-Navickienės nuotr. /„Camelia“ vaistinės skambutis neveikė.
Editos Raubickaitės-Navickienės nuotr. /„Camelia“ vaistinės skambutis neveikė.

Jis pabrėžė, kad visas vaistinių personalas nuolat apmokomas, kaip palengvinti klientų su negalia vizitus.

„Taip pat aktyviai atnaujiname ir stengiamės labiau neįgaliesiems pritaikyti visą „Camelia“ vaistinių tinklą – vien pernai tai padarėme 60 naujų ar esamų mūsų vaistinių“, – teigė jis ir paprašė nukentėjusiojo kontaktų, kad galėtų susisiekti ir asmeniškai atsiprašyti, pasiūlyti nuolaidą/dovanėlę.

Pastebėjote nepritaikytą vietą judėjimo negalią turintiems žmonėms? Praneškite apie ją, el. paštu atvirumogalia@15min.lt siųsdami nuotraukas ar vaizdo įrašus 15min.lt. Portale startavo projektas, kurio autoriai susisieks su tokios vietos savininku(-e) ir informuos apie problemą, pasiteiraus apie priežastis ir paklaus, kokių sprendimų bus imtasi. Po kiek laiko bus susisiekta dar kartą ir pasiteirauta, ar problema iš tiesų išspręsta. Skatinkime pokyčius kartu!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis