2010 12 06

Čiuožykla Rotušės aikštėje veiks iki Trijų karalių (nuotraukos)

Sekmadienį Kaune, Rotušės aikštėje, atidaryta čiuožykla lankytojų lauks visą mėnesį. Tačiau ar mieste bus daugiau vietų, kur kauniečiai galės pačiuožinėti, neaišku ne tik dėl sunkiai prognozuojamų oro sąlygų.
Rotušės aikštėje
Rotušės aikštėje nuo sekmadienio veikia dirbtinio ledo čiuožykla. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

2 Lt pramoga kainuos tiems, kas turi savo pačiūžas. Neturintieji jas čia pat galės išsinuomoti už papildomus 3 Lt.

Trijų Kalėdų Senelių – suomių Juolupukki, Kalėdos ir Kauno miesto Kalėdų Senelio – atidaryta ledo čiuožykla Rotušės aikštėje bus atvira kasdien. Verslininkų lėšomis įrengta pramogų erdvė nebus nemokama, tačiau kaina simboliška: 2 Lt pramoga kainuos tiems, kurie turi savo pačiūžas. Neturintieji jas galės čia pat išsinuomoti už papildomus 3 Lt.

Pasak Kauno miesto savivaldybės Kultūros skyriaus Renginių koordinavimo poskyrio vyriausiosios specialistės Daivos Morkūnaitės-Šmitienės, Rotušės aikštės čiuožyklai nebaisūs orų svyravimai, nes ledas – dirbtinis. „Bendrovės, kuri ją išliejo, darbuotojai užtikrino, kad jis neištirpsta esant iki 10 laipsnių šilumos temperatūrai. Todėl neabejojame, kad čiuožykla, kaip ir planuota, veiks iki Trijų karalių“, – sakė savivaldybės atstovė.

Dirbtinio ledo čiuožykla Kaune įrengiama ne pirmąsyk – pernai išmėginti tokį ledą kauniečiai galėjo prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“. Tiesa, šiemet čia ledo čiuožyklos po atviru dangumi nebebus.

Tačiau, jei leis oro sąlygos, žadama įrengti natūralaus ledo čiuožyklą Nemuno krantinėje, prie vasaros amfiteatro. „Kai kuriais metais natūralaus ledo čiuožyklos būdavo išliejamos ir keliose seniūnijose, tačiau šiemet dar neteko girdėti kalbų, kad kas nors ruoštųsi tai daryti“, – teigė D.Morkūnaitė-Šmitienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis