Krantinių atnaujinimo projekte buvo numatyta jas pritaikyti mažiesiems laivams įplaukti ir švartuotis. Atsižvelgiant į tai suoleliai buvę įrengti atokiau nuo krašto, o ant jų sėdėję žmonės galėjo atsisukti veidu į upę.
Tačiau pamačius, kad krantinėmis mielai vaikštinėja žmonės, susigriebta užtikrinti jų saugumą – suoleliai patraukti arčiau krantinės ir atsukti į kitą pusę. Jie atstojo ir atitvarus, kurių prieš tai nebuvo. Bet tarpai tarp jų liko atviri. Nelaimingi atsitikimai, kurių metu į upę įkrito ir nuskendo žmonės, privertė sunerimti klaipėdiečius. Sprendimo ėmė ieškoti ir miesto valdžia.
Krantines projektavusios bendrovės „COWI Lietuva“ direktorius Andrius Končius merui pasiūlė sprendimą, kuris, anot jo, turėtų būti teigiamai sutiktas ir mažųjų laivų savininkų, ir miestiečių.
Siūloma per trejetą metrų nuo krašto įrengti metalinius atitvarus, juose – vartelius, kad išlipusieji iš laivo galėtų lengvai pasiekti krantinę. Suolelius esą reikėtų atsukti į upę ir atitraukti juos atokiau nuo atitvarų. „Gal taip pavyktų sutaikyti visuomenę“, – vylėsi A.Končius.
Meras Vytautas Grubliauskas palankiai įvertino pasiūlymą, tačiau neabejojo, kad toks sprendimas miestui brangiai kainuotų.
Projektuotojai siūlo išspręsti ir kitą laivų savininkus kamuojančią problemą – sustabdyti Danės upėje esant tam tikros krypties vėjui atsirandantį smarkų bangavimą, kuris įsiūbuoja laivus, o šie daužosi į krantines. Nuostolių išvengti pavyktų ties upės žiotimis pastačius bangolaužius.