„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2020 11 12

Danės upėje skendusio laivo problema neišspręsta

Skendęs žvejybos laivas „Ole Willasen“ jau stovi, tačiau iš jo vanduo ketvirtadienį dar nebaigtas pumpuoti, darbai tęsiami. Bendrovės „Narų servisas“ atstovai bandė išnaudoti paskutinį savo šansą - galingiausią siurblį, tačiau iki pavakarės sekėsi prastai.
Iš laivo „Ole Willasen“ visą ketvirtadienį pumpuotas vanduo.
Iš laivo „Ole Willasen“ visą ketvirtadienį pumpuotas vanduo. / Jurgitos Andriejauskaitės/15min.lt nuotr.

„Vis dar bandom paleisti siurblį, bet jis įtraukė kažkokį skudurą ir mums nepavyksta, nors per minutę varome 6 tūkst. litrų, bet vis tiek veržiasi vanduo. Laivas jau stovi tiesiai, plūduriuoja prie krantinės, jo viduje vanduo šiek tiek nukrito, bet nepavyksta „perlaužti“ to momento. Situacija gana sudėtinga, man baisu, kad laivas gali nutrūkti, lūžti. Prognozuoti, kad pavyks šiandien dar ką nors padaryti, negalėčiau, kiekvieną minutę gali kažkas pasikeisti“, – ketvirtadienį 15.30 val. sakė UAB „Narų servisas“ kapitonas Andrejus Riabovas.

Jis mano, kad tą skenduolį reikėjo iš karto utilizuoti jau po pirmo skendimo, nelaukiant antro. UAB „Klaipėdos laivų remontas“ (dalies Danės krantinių koncesininkė) atstovai mano, kad šiam laivui būtinas dokavimas, kad būtų atstatytas jo stovumas, ir jį reikia saugiai nuplukdyti į bendrovės doką.

„Trečiadienį mes uždarėme tris iliuminatorius, užkalėme angą, einančią iš virtuvės, pastatėme siurblius. Šiandien paskutinis šansas – panaudoti mūsų galingiausią siurblį, kurio pajėgumas – 600 kub. m per valandą ir leisti laivui iškilt. Trečiadienį negalėjome jo panaudoti, nes paskambino Uosto direkcijos atstovas ir nurodė nepumpuoti vandens į Danės upę, tik į tą vietą, kuri užtverta boninėmis užtvaromis. Naktį negalėjau patekti už tos užtvaros be Uosto direkcijos pagalbos“, – aiškino A. Riabovas.

Pasak jo, jeigu paskutinis bandymas nepavyktų, laivą reikėtų ardyti po vandeniu arba pakloti daug pinigų jam iškelti. „Mes neužsiimame to laivo iškėlimu, tik nuomojame siurblius. Iškėlimas laivo savininkui pasirodė per brangus. Kas bus daroma toliau, spręs jis. Mano manymu, reikėjo atvaryti ekskavatorių ir vietoje utilizuoti laivą, kai jis skendo pirmą kartą. Mes prieš 5 metus išvalėme visą laivų kapinyną Klaipėdoje. Jame buvo tokie pat laivai, bet niekam neatrodė, kad jie yra koks nors paveldas ir yra kuo nors vertingi“, – kalbėjo A. Riabovas.

Jo manymu, šis laivas nėra toks vertingas, kad būtų taip gelbėjamas. Norint, kad jis neskęstų, reikia mažiausiai 100 tūkst. eurų, o jam sutvarkyti iki galo – 500 tūkst. eurų. Pasak „Narų serviso“ atstovo, už tokius pinigus galima ir naują nusipirkti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs