Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ketvirtadienį pranešė, jog laivo savininkas organizuoja laivo iškėlimo darbus.
Apie tai, kad skęsta Klaipėdos savivaldybei priklausančioje teritorijoje esantis laivas uosto dispečeriams pranešta apie 11 valandą.
Aplinkos apsaugos departamentas skelbia dėl taršos incidento pradėjęs tyrimą.
Atvykę į vietą aplinkosaugininkai nustatė, kad aplink laivą upėje matoma vaivorykštinė naftos produktų dėmė. Kad tarša būtų lokalizuota ir naftos teršalai nepatektų į Kuršių marias, Uosto direkcijos priežiūros skyrius laivą aptvėrė boninėmis užtvaromis, Priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba aptvėrė laivą sorbuojančiomis boninėmis užtvaromis teršalams surinkti.
Pasak uosto direkcijos, aplink laivą pastatytas 50 metrų bonų užtvaras. Už jų taršos nėra.
„Ole Wilassen“ – istorinis Norvegijos laivas, pastatytas 1948 metais. Jis du kartus skendo ir pernai.
Laivas jau buvo pridaręs rūpesčių praėjusių metų rudenį. Iš viso jis jau yra skendęs du kartus.
Lapkritį jis buvo nutemptas remontuoti. Atrodė, kad problema išspręsta ir 1948-aisiais Norvegijoje statytas laivas grįžo į Danę. Tačiau ketvirtadienį jis vėl ėmė skęsti. Tiriamos priežastys.
Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas dar praėjusiais metais teigė, kad tokie laivai iš viso neturėtų stovėti miesto centre. Dėl laivo nepriežiūros jis tuomet ketino kreiptis ir į teisėsaugą.