„Gauname pranešimų apie iš falsifikuotų pašto dėžučių siunčiamus laiškus su klaidinančia informacija, prašant gyventojų pateikti konfidencialius duomenis. Atkreipiame dėmesį, kad bankas niekada elektroniniu paštu nesiunčia prisijungimo nuorodų ir neprašo atskleisti kliento duomenų internetu“, – pranešime cituojama Vaida Bičkutė, „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene.
Apie padažnėjusius sukčiavimo atvejus „Danske Bank“ jau yra pranešęs Ryšių reguliavimo tarnybai, uždaromos susektos neteisėtai veikiančios interneto svetainės.
Tokio pobūdžio atakos paprastai nėra nukreiptos į vienos finansų institucijos klientus. Sukčių duomenų bazes sudaro daugybė skirtingų adresų, o laiškai siunčiami tikintis surasti bent keletą asmenų, besinaudojančių vieno ar kito banko paslaugomis. Falsifikuoti laiškai dažnai pasižymi skurdžiu tekstu, interneto svetainės adreso laukelyje pateikiama klaidinga internetinės bankininkystės nuoroda.