Gyventojų teigimu, namą administruojančios įmonės „Būsto valda“ darbuotojai tik apžiūrėjo gedimą ir nieko nesutvarkė, pažadėję remontu pasirūpinti šeštadienio rytą. Kaip ir žadėjo, įmonės darbuotojai atvyko, tačiau paprašė žmonių pakentėti iki pirmadienio. Gyventojams neliko kito pasirinkimo, kaip tik sutikti, tačiau elektros skydinė į meistrų pageidavimus neatsižvelgė. Joje šeštadienio popietę kilo gaisras. Atskubėjo keturios ugniagesių mašinos.
Elektros skydinė visiškai sudegė. Ją teks remontuoti iš pagrindų. Pirmadienį atvažiavę „Būsto valdos“ darbuotojai žadėjo įjungti elektrą pirmadienį.
„Juk jau penktadienį buvo aišku, kad elektra buvo dingusi ne todėl, kad visi namo gyventojai vienu metu įjungė elektros prietaisus, o gedimas yra rimtesnis. Jei būtų kažkas paprasto, saugikliai išsijungia automatiška, o skydinėje juk matėsi apdegę laidai. Reikėjo iš karto tvarkyti“, – 15min.lt pasakojo Prancūzų 32-ojo namo gyventojai.
Daugiabutyje gyvenanti Irena Jasiūnienė skundėsi, kad žmonės patiria daug nepatogumų: neveikia nei šaldytuvai, nei mikrobangų krosnelės, nei laidiniai telefonai, nėra interneto. Butuose – šalta, maistą gyventojai pasigamina ant dujinių viryklių.
I.Jasiūnienę labiausiai piktinasi atsakingų darbuotojų atsainumu, nenoru bendrauti su gyventojais. „Tik kai kreipėmės į žiniasklaidą, požiūris pasikeitė“, – teigė moteris. Ji, kaip ir kiti gyventojai, nesupranta, kas apžiūrėjo elektros skydinę ir yra atsakingi už gedimo pašalinimą.