Pasak Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, iki šiol pasitaikydavo atvejų, kai dėl remonto darbų nepagrįstai ilgam laikui gatvėse stovėdavo įvairūs atitvarai ir kitos kliūtys. Tai apsunkindavo eismo sąlygas vairuotojams ir pėstiesiems. Miestas ėmėsi papildomų priemonių norint šią ydingą praktiką išgyvendinti.
„Kiekvieno rangovo tikslas turėtų būti darbus atlikti kuo efektyviau ir greičiau. Girdime vairuotojų nusiskundimų ir, tenka pripažinti, didžioji dalis jų yra visiškai pagrįsti. Ir toliau prašysime, kad kelininkai dirbtų tokiu laikotarpiu, kada eismo intensyvumas yra sumažėjęs. Gerų pavyzdžių turėjome ir šiais metais – neretai intensyviose susisiekimo arterijose dirbta ir naktimis.
Dabar absoliučiai visi kasinėjimo darbus atliekantys rangovai už kiekvieną nepagrįstai sudelstą dieną turės susimokėti numatytus delspinigius. Tai turėtų ženkliai sutrumpinti atliekamų darbų terminus“, – neabejoja A.Pakalniškis.
Nespėjus atlikti darbų laiku, iki leidime nurodyto termino, rangovas privalės išsiimti naują leidimą, kurio tarifas didės 4 kartus.
Nuo gruodžio įsigaliosiantys pokyčiai bus vienodai taikomi visoms mieste kasinėjimo darbus atliekančioms įmonėms. Jie aprėps tiek vietinės reikšmės kelius, gatves, pėsčiųjų ir dviračių takus, tiek ir aikštes, skverus ir žaliuosius plotus.
Vykdyti gatvių dangos konstrukcijos ardymo darbus, ardyti asfalto dangą 5 metus po įrengimo arba atnaujinimo, išskyrus jos rekonstravimo ar remonto darbus ir požeminių inžinerinių tinklų avarijų likvidavimą, kaip įprastai, draudžiama nuo gruodžio 1 d. iki balandžio 15 d.
Antradienį tokioms naujovėms pritarė posėdžiavusi Kauno miesto taryba.