Ketvirtadienį buvo paskelbta naujosios Klaipėdos autobusų stoties statybų pradžia. Miesto valdžia, autobusų stoties vadovybė bei statytojai toje vietoje, kur bus įėjimas, į žemę įkasė kapsulę su laišku kitoms kartoms.
Tačiau Vyriausybės atstovei Klaipėdos apskrityje Kristinai Vintilaitei kilo abejonių, ar prisijungus ir privačiam kapitalui nėra padaryta žalos valstybei. Klaipėdos autobusų stotis bus statoma kartu su komercinėmis patalpomis, kurios priklausys prekybos tinklą „Iki“ valdančiai bendrovei „Palink“.
Beje, prieš daugiau nei ketverius metus jau vyko teismai, kai dalis autobusų stoties buvo parduota privačiam verslininkui. Teismai baigėsi autobusų stotį valdančios bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ naudai. Tąkart viešąjį interesą kaip ir dabar bandė ginti Vyriausybės atstovė Klaipėdos apskrityje. „Žemės sklypas yra patrauklioje vietoje ir didelės vertės. Dabar planuojama jį užstatyti ne miesto infrastruktūrai, visuomenės reikmėms. Čia savo interesus tenkins privatus ūkio subjektas“, – sakė K.Vintilaitė. Anot pašnekovės, ji perduos visą informaciją Klaipėdos apskrities viršininko administracijai bei pati imsis tirti šias peripetijas.
Tuo tarpu stotį valdančios bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė įsitikinusi, kad stotis vistiek bus pastatyta. „Stotį stato dvi akcinės bendrovės – tai ne Vyriausybės atstovės kompetencija. Nežinau, kokios gali būti abejonės dėl žemės, privataus kapitalo“, – stebėjosi J.Daugininkienė.
Dvidešimt metų tarnavusi senoji stotis jau baigiama griauti. Rugpjūtį „išdygsiančiame“ naujame pastate 890 kv. m ploto užims stoties patalpos, o 2500 kv. m – komercinės patalpos, kuriose įsikurs ir prekybos centras „Iki“.