Pasak bendrovės „JCDecaux Lietuva“, prižiūrinčios daugiau nei 900 transporto laukimo paviljonų tinklą visoje šalyje, vadovės Žanetos Fomovos, įdiegus šią liniją, stotelių priežiūra tapo gerokai efektyvesnė, nes į reguliariai gaunamą informaciją apie pastebėtus pažeidimus reaguojama daug operatyviau, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
„Visuomenė aktyviai įsitraukia į paviljonų priežiūrą ir per dieną vidutiniškai gaunama 50–60 skambučių. Gyventojai noriai informuoja ne tik apie paviljonų būklę, sulaukėme ir tokių skambučių, kai buvo smulkiai apibūdintas chuliganizmo atvejis, jo aplinkybės bei paties pažeidėjo išvaizda“, – teigia Ž.Fomova.
Nemokama telefono linija buvo įdiegta šių metų gegužės mėn., bendrovės investicijos į visą informacinę sistemą, skirtą transporto paviljonų priežiūrai, siekia arti 400 tūkst. litų.
„Padedant šalies gyventojams stotelių tinklas prižiūrimas maksimaliai operatyviai ir kartais net užkertamas kelias šiurkštiems vandalizmo atvejams“, – sako Ž.Fomova.
Jos teigimu, per minėtą laikotarpį sulaukta ir keistų gyventojų klausimų ar pageidavimų: norėta susipažinti su stotelių projektuotoju, teirautasi, ar galima patiems įsigyti stotelę, ką daryti, kad transportas vyktų į ją.
Bendrovė visoje šalyje prižiūri 957 transporto laukimo paviljonus 15-oje miestų.