„Esame suinteresuoti sklandžių ir kokybiškų paslaugų užtikrinimu šioje srityje – norime, kad mažėtų eilės ir žmonės turėtų galimybę spręsti jiems rūpimus vizų išdavimo, leidimų laikinai gyventi ar dirbti Lietuvoje suteikimo ir kitus rūpimus klausimus ne tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Šių naujų patalpų atsiradimas Lietuvos centre esančiam regionui yra didelis įvykis – papildomai sukursime pastovių darbo vietų“, – sako vidaus reikalų ministrė Rita Tamašunienė.
Atidarymo metu bus pristatyta ir atnaujinta Lietuvos migracijos elektroninių paslaugų informacinė sistema „MIGRIS“. Naudojantis MIGRIS bus galima teikti prašymus dėl leidimų gyventi Lietuvos Respublikoje, stebėti jų nagrinėjimo eigą, rezervuoti vizito į Migracijos departamentą laiką, gauti informaciją apie migracijos paslaugas.
Supaprastinus prašymo dėl leidimo gyventi pateikimo procesą, nuo šiol užsienio piliečiui pakaks interneto svetainėje www.migracija.lt pažymėti savo pilietybę ir, naudojantis svetainės vedliu, pasirinkti reikiamą prašymo formą, įkelti visus privalomus dokumentus.
„Džiaugiamės naująja migracijos informacine sistema. Ilgai dirbome tam, kad migracijos procedūros klientams taptų kuo paprastesnės ir sklandesnės. Tikimės, kad tie, kurie naudosis sistema tai įvertins“, – kalbėjo Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.
Siekiant sumažinti užsienio piliečių vizitų Migracijos departamente skaičių, buvo sujungtos prašymo išduoti arba pakeisti leidimą gyventi nagrinėjimo ir leidimo gyventi išdavimo procedūros. Visos paslaugos bus teikiamos iš anksto užsiregistravusiems užsieniečiams, o gyva eile bus aptarnaujami tik pagamintų dokumentų ar vizos atsiimti atvykę asmenys.