V.Grubliauskas, vis pabrėžiantis senamiesčio gaivinimo svarbą, pristatė kelis pasiūlymus, kaip būtų galima pritraukti daugiau žmonių. Siūloma Tiltų gatvėje įrengti autobusų stotelių, taip esą senamiestį pasieks didesnis srautas žmonių. Taip pat pasiūlyta bent valandai dienos metu senamiestyje leisti nemokamai pasistatyti automobilį. Taip pat siūloma diskutuoti, ar nevertėtų apskritai atverti eismą Tiltų gatve.
G.Neniškis, išstudijavęs pasiūlymus, teigė, kad stotelė iš tiestų galėtų atsirasti. Paskaičiuota, kad dabar dvi stoteles nuo senamiesčio skiria maždaug 1,2 km atstumas. Anksčiau Tiltų gatvėje buvo stotelės, tačiau vėliau jų atsisakyta.
„Viešasis transportas iš tiesų formuoja srautus. Tačiau ar pastačius stoteles Tiltų gatvėje nenukentės dviratininkai? Dabar šioje gatvėje yra suformuotos erdvės tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams, atsiradusi stotelė sutrikdytų jų eismą“, – pastebėjo G.Neniškis. Svarstoma, kad stotelė galėtų atsirasti tik važiuojant iš šiaurinės miesto dalies.
Anot G.Neniškio, raudonojoje automobilių statymo zonoje, t.y. senamiestyje įvedus nemokamą valandą per pietus, atsirastų ne tik techninių kliūčių. „Senamiestyje yra vos keli šimtai vietų automobiliams, įvedus nemokamą valandą jų daugiau neatsiras. Jau dabar turime problemų Tomo, Jonų gatvėse bei reprezentacinėje Teatro aikštėje, kur automobiliai paliekami ant šaligatvių“, – aiškino „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovas.
Jis taip pat kritiškai įvertino siūlymą neberiboti eismo Tiltų gatve. Esą keli mėnesiai šią žiemą, kai Tiltų gatvė buvo atverta visiems automobiliams, parodė, kad šia gatve naudotasi tik kaip tranzitine – pervažiuoti senamiestį. Retas kuris šioje zonoje pasilikdavo, tai parodė ir automobilių statymo rinkliavos rezultatai.
Viešojo transporto specialistai dar ketina išanalizuoti, kur galėtų atsirasti stotelė senamiestyje, kad neribotų eismo Tiltų gatve.