Žiniasklaidai išplatintame pranešime pažymėtina, kad kombinuotojo keleivių vežimo tikslas – sudaryti palankias sąlygas keleiviams naudotis viešuoju transportu, su vienu bilietu keliaujant ilgus atstumus Lietuvoje ir lengviau pasiekti tas vietas, kur nenutiesti geležinkelio bėgiai. Keleiviai traukiniais būtų vežami kelių savivaldybių ar net visą Lietuvos Respublikos teritoriją kertančiais maršrutais, o autobusais keleiviai būtų pavežami tik iki galinės maršruto stotelės.
Taip pat komitetas pritarė siūlymui įteisinti galimybę autobusais pavežėti ir tuos keleivius, kurie nesinaudoja kombinuotu vežimu, t.y. – nevažiuoja geležinkeliu, o įlipa tik į autobusą, kuris skirtas toliau vežti traukiniu atvykusius keleivius. Tokia paslauga būtų galimybė pasinaudoti tik tuo atveju, jei sulaipinus kombinuoto vežimo keleivius liktų laisvų vietų.
Priėmus įstatymų projektus, būtų sudarytos teisinės sąlygos optimizuoti viešųjų keleivių vežimo geležinkelių transportu paslaugų teikimą ir toliau užtikrinti bendrus visuomenės interesus tenkinančių, nenutrūkstamų, reguliarių ir atitinkamo masto transporto viešųjų paslaugų teikimą. Taip pat būtų sudarytos prielaidos mažinti valstybės biudžeto lėšų, skiriamų geležinkelio įmonės (vežėjo) nuostoliams, patirtiems teikiant viešąsias keleivių vežimo geležinkelių transportu paslaugas, kompensuoti, dydį.