„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2009 01 21

Elektrinis traukinys skinasi kelią

Į oro uostą iš stoties nuo praėjusių metų rudens kursuojantis elektrinis traukinys didelio miestiečių dėmesio nesulaukė. Specialistai neatmeta galimybės, kad mažėjant oro uoste skrydžių, traukinio maršrutą teks uždaryti.
Naujieji „Lietuvos geležinkelio“ pirkiniai greitu laiku neatsipirks, tačiau esą padės įmonei sutaupyti elektros energijos bei remontų išlaidoms.
Naujieji „Lietuvos geležinkelio“ pirkiniai greitu laiku neatsipirks, tačiau esą padės įmonei sutaupyti elektros energijos bei remontų išlaidoms. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Elektrinis traukinys arba automotrisė sostinėje kursuoja jau 3 mėnesius, tačiau lūkesčių esą nepateisino. „Pradėjus kursuoti šiai transporto priemonei, susidomėjimas buvo didelis – kas norėjo išbandyti, kas vaikams parodyti. Dabar motrisė važinėja pustuštė“, – konstatavo „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas Gintaras Gelumbickas.

Pradžioje kursavęs kas 40 min., 91 vietų elektrinis traukinys dabar kursuoja kas pusvalandį, tačiau neatmetama, kad maršrutą gali tekti dar retinti arba apskritai sustabdyti. „Oro uosto keleivių gerokai mažiau. Dabar ties išnykimo riba „flyLAL“, atšaukiami skrydžiai, srautai mažėja“, – aiškino G.Gelumbickas.

Skrydžių sumažėjimą pajuto ir su oro uostu sutartį turintys taksi vežėjai. „Keleivių oro uosto kryptimi sumažėjo apie 40 proc. Jei taip tęsis ir toliau, bus sudėtinga“, – atskleidė „Martono taksi“ vadovas Ričardas Kriukovas.

Be darbo neliks

„Lietuvos geležinkelių“ įsigyti 2 tokie elektriniai traukiniai be darbo neturėtų likti ir, jei būtų uždarytas maršrutas stotis-oro uostas, jie kituose mažo apkrovimo maršrutuose galėtų pakeisti dabar kursuojančius didelius traukinius. „Atėjus geresniems laikams, maršrutą į oro uostą būtų galima atnaujinti“, – sakė G.Gelumbickas.

Viena elektrinė transporto priemonė kainavo apie 6 mln. Lt.

„Didysis brolis“ pasiteisino

Kur kas sėkmingiau gyvuoja prieš Kalėdas pradėjęs riedėti greitasis dviaukštis traukinys Vilnius-Kaunas. Šiuo maršrutu, pasak specialistų, itin susidomėjo į darbą vykstantys keleiviai, mat kelionė netrunka valandos. „Užsėsta būna apie trečdalis vietų, tai pranoko mūsų lūkesčius. Pavasarį pradės kursuoti ir antras traukinys“, – pasakojo G.Gelumbickas.

Kol kas traukiniai riedės 120 km/h greičiu, tačiau tikimasi jį padidinti iki 160 km/h greičio. Tuomet kelionė tarp didžiųjų šalies miestų dar labiau sutrumpės. „Jaučiame, kad dalį klientų prarandame dėl tunelio remonto – traukiniai negali važiuoti į geležinkelio stotį. Situacija turėtų pasikeisti antrą pusmetį, kuomet tunelis bus atidarytas“, – aiškino G.Gelumbeckas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs