2018 12 03

Elektroniniame dienyne – ekstrasenso reklama

Vyresniųjų klasių moksleivius elektroniniame dienyne TAMO pasiekė laiškas su ekstrasenso reklama, kad jis gali padėti pakelti pažymių vidurkį, rašo „Kauno diena“.
TAMO Grupės direktorius Raimondas Štreimikis
TAMO Grupės direktorius Raimondas Štreimikis
Temos: 2 Reklama TAMO

Per elektroninį dienyną platintas esą moksleivio laiškas, kad padedamas ekstrasenso jis susigrąžino norą mokytis. Laiške pridėta ir nuoroda į ekstrasenso socialinio tinklo „Facebook" puslapį. „Artėjančių Kalėdų proga skelbiu akciją! TAMO sistemą naudojantiems mokiniams siūlau nemokamą užkalbėjimą mokytis iš nuotraukų. Pirmieji asmeniniai seansai taip pat siūlomi tik už simbolinę auką. Užkalbėjimų ir susitikimų metu keliama mokinių motyvacija, siela apvaloma nuo tinginystės ir noro švaistyti laiką. Jau po pirmųjų seansų jaučiamas poveikis, pažymių vidurkis padidėja net keliais balais“, – rašo ekstrasensas Ignas.

Kauno miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjas Virginijus Mažeika neigiamai įvertino per elektroninį dienyną platinamą reklamą. TAMO elektroninį dienyną valdančios bendrovės „Tavo mokykla" vadovas Raimondas Štreimikis sakė, kad laiškus į įvairias Lietuvos mokyklas be leidimo siuntė vienas moksleivis. Anot jo, ekstrasenso reklaminis laiškas pasiekė 3,4 proc. elektroninio dienyno vartotojų. „Informuojame, kad užkirtome kelią bandymui per vidinę dienyno pranešimų sistemą platinti nesankcionuotą informaciją“, – tvirtino R.Štreimikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis