2015 02 06

ES struktūrinės paramos Lietuvai logotipe trispalvė – iš kitos pusės

Finansų ministerija išsirinko 2014-2020 metų ES struktūrinių fondų investicijos programos logotipą, kuriame Lietuvos vėliava pavaizduota atvirkščiai. Ministerijos atstovai teisinasi, kad logotipas dar nepatvirtintas ir jį dar turės įvertinti Lietuvos heraldikos komisija.
Logotipas
Logotipas / 15min.lt nuotr.

Finansų ministerija kartu su Grafinio dizaino asociacija pernai paskelbė konkursą 2014-2020 metų ES struktūrinių fondų investicijos programos logotipui.

Geriausiu buvo pripažintas dizainerio Aido Urbelio pasiūlytas ženklas, kuriame pavaizduotos Europos Sąjungos ir Lietuvos vėliavos.

Tačiau mūsų šalies vėliava pavaizduota ne taip, kaip numatyta heraldikos taisyklėse.

Heraldinė dešinė yra paprasta kairė stebėtojui, tai reiškia, kad raudona spalva logotipe turėtų būti dešinėje.

Vėliavos protokole rašoma, kad iškeliant vėliavą vertikaliai, heraldinėje dešinėje pusėje yra geltona juosta, viduryje žalia, kairėje raudona. Heraldinė dešinė yra paprasta kairė stebėtojui, tai reiškia, kad raudona spalva logotipe turėtų būti dešinėje.

Finansų ministerijos Veiksmų programų viešinimo skyriaus vedėja Akvilė Žirgulevičiūtė 15min.lt sakė, kad logotipas dar nepatvirtintas.

„Šiuo metu ženklo versijos detalizuojamos ir ruošiamos įvertinti Lietuvos heraldikos komisijai. Ženklas taip pat derinamas su Europos Komisija dėl Europos Sąjungos simbolikos naudojimo“, – rašoma jos atsiųstame atsakyme.

Anot A.Žirgulevičiūtės, konkursui, kartu su apdovanojimais 5 geriausių ženklų autoriams, buvo skirta beveik 2,9 tūkst. eurų.

15min.lt nuotr. /Valstybės vėliavos protokolo reikalavimai
15min.lt nuotr. /Valstybės vėliavos protokolo reikalavimai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis