Kampanijos šūkis – „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“
Lauko reklamai panaudotos garsaus Lietuvos fotomenininko Antano Sutkaus nuotraukos darytos prieš daugelį metų.
Tik prisimindami, kokie buvome, galime įvertinti, kokie tapome. Tik žiūrėdami atgal, galime suvokti kelią, kurį įveikėme.
ES investicijos Lietuvai aktyviai teikiamos jau nuo 1999 metų. Pradžioje tai buvo pagalba pasirengimui narystei, nuo 2004 metų, Lietuvai tapus pilnateise ES nare, šios investicijos ženkliai padidėjo.
Per šį laikotarpį buvo investuota beveik 20 milijardų eurų.
Netrukus portale 15min startuos konkursas „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“, kuriame skaitytojai, siųsdami savo nufilmuotus video apie tai, kaip pasikeitė Lietuva, jos miesteliai, bendruomenės, aplinka, ne tik atskleis pasikeitimą, bet ir turės galimybę laimėti vertingus prizus.
Informacija bus patalpinta polapyje - „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“