Kunigas sugebėjo būsimuosius pareigūnus įtraukti į diskusiją pašaukimo klausimais, pasakojama LPM atstovų antradienį paviešintame pranešime.
Klausytojai aktyviai svarstė, kodėl jie ruošiasi tapti policijos pareigūnais, kokie keliai juos atvedė į policijos mokyklą. Vieningai nuspręsta, kad jei jaučiamas pašaukimas būti policininku, etikos klausimų neturėtų kilti.
Policijos mokykloje galima išmokti pareigūnų veiklos taktikos, tam tikros technikos, bet vidinės kultūros, tarnystės žmogui išmokti negalima.
Mokykloje galima išmokti policijos veiklos taktikos, tam tikros technikos, bet vidinės žmogaus kultūros, tarnystės žmogui išmokti negalima. Kursantai, sumaniai vadovaujant kunigui, ieškojo atsakymo į klausimą, kas formuoja asmenybę, kuo skiriasi asmuo nuo asmenybės, aiškinosi, kaip kas supranta šių žodžių turinį.
Kursantai Dovilė Vitkauskaitė ir Andrius Norvila įsijungė į diskusiją apie tai, kas formuoja asmenybę, apie žmogaus laimę – sugebėjimą duoti, sugebėjimą spręsti problemas, apie suteiktą galią kurti. Kursantai vieningai pripažino, kad savo elgesiu galima kurti gražius dalykus, bet galima ir juos griauti.
Paskaita buvo naudinga ir informatyvi, nes kunigas remdamasis gyvenimiškais pavyzdžiais ir savo patirtimi sumaniai laviravo tarp probleminių klausimų, sugebėjo įtraukti į aktyvų pokalbį klausytojus ir drauge padaryti apibendrinimus bei išvadas.
LPM dėstytojai įsitikinę, kad šešios savaitės tikrai neilgas laiko tarpas perprasti visas darbo policijoje subtilybes, bet laiko daugiau nėra. Beliko įgytas žinias pritaikyti praktikoje, nes pasak romėnų filosofo Marko Tulijaus Cicerono „usus magistre est optimus“ (praktika yra geriausias mokytojas).