Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2022 10 05

Europos jaunieji kūrybininkai savaitgalį ieškojo reklamos sprendimų artėjančiam Vilniaus jubiliejui

Rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis Vilniuje lankėsi trys dešimtys jaunų reklamos kūrybininkų iš 16 Europos šalių. Talentingi meno vadovai, tekstų kūrėjai, grafikos dizaineriai susivienijo į trijų dienų reklamos agentūrą tam, kad sugalvotų reklamos idėjų, galinčių originaliai pristatyti artėjantį sostinės gimtadienį viename iš Senojo žemyno didmiesčių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Europos jaunieji kūrybininkai visą savaitgalį ieškojo reklamos sprendimų artėjančiam Vilniaus jubiliejui
Europos jaunieji kūrybininkai visą savaitgalį ieškojo reklamos sprendimų artėjančiam Vilniaus jubiliejui / Jordžio Šatūno nuotr.

Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ dalyviai nuo ketvirtadienio iki šeštadienio susipažino su Vilniumi, išklausė įkvepiančių industrijos profesionalų iš Lietuvos ir užsienio pranešimų bei, pasidalinę į kelių žmonių komandas, vystė kūrybines koncepcijas, įkvėptas miesto istorijos ir artėjančios šventės „Vilnius 700“.

Tarptautinę iniciatyvą įgyvendino reklamos, dizaino bei komunikacijų specialistus vienijanti platforma „Art Directors Club of Europe“ (ADCE) bei reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, bendradarbiaudama su Lietuvos dizaino asociacija.

„Pastaraisiais metais užsienyje įgyvendintos Vilniaus turizmo rinkodaros kampanijos užkėlė kartelę pakankamai aukštai, tad iniciatyvos dalyviams teko nelengva užduotis. Visgi, pasitelkę jaunatvišką energiją ir beribį entuziazmą, jaunieji kūrybininkai su ja susitvarkė“, – išvykdamas iš Lietuvos tikino „Creative Express“ sumanytojas ir kuratorius Hansas-Peteris Albrechtas.

Renginio „Creative Express: Vilnius 700 Young“ šeimininke tapo „The Atomic Garden Vilnius“ – vienintelė reklamos ir kūrybiškumo mokykla Baltijos šalyse, veikianti nuo 2014-ųjų.

„Europos jaunimas nustebino įdomiomis įžvalgomis ir netikėtais pasiūlymais. Vilnius vis dar išlieka mažai pažįstamu europiečiams, todėl tokie kūrybiški sprendimai – vienas geriausių būdų auginti jo žinomumą užsienyje“, – teigė jos vadovas Aivaras Šičkus.

Šis projektas – Vilniaus 700-ojo jubiliejaus programos dalis. Sužinokite daugiau rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos