2014 12 23

Evaldas Gustas: Turizmo departamentas neužsiima bankrotų prevencija

Ūkio ministras Evaldas Gustas teigia, kad kritikuojamas Turizmo departamentas užsiima vartotojų teisių apsauga, o ne kelionių organizatorių bankrotų prevencija.
Ūkio ministras Evaldas Gustas
Ūkio ministras Evaldas Gustas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Turizmo departamentas neužsiima bankrotų prevencija, jis visų pirma užsiima vartotojų teisių apsauga. Šioje srityje jie daro tai, kas yra nustatyta teisės aktais. Kaip žinote, teisės aktais ne viskas yra reglamentuota“, – antradienį po Vyriausybės posėdžio žurnalistams sakė E.Gustas, komentuodamas naujausias departamento išvadas, kad išvykstamųjų kelionių organizatoriai nėra rizikingi.

Pasak jo, Seimas nesutiko skubos tvarka svarstyti teikiamų Turizmo įstatymų pakeitimų ir priežiūros griežtinimo.

Turizmo departamentas neužsiima bankrotų prevencija, jis visų pirma užsiima vartotojų teisių apsauga

„Kovą turėsime naujas nuostatas, kurios tikrai leis sustiprinti būtent kelionių organizatorių priežiūrą“, – sakė E.Gustas.

Po 128 kelionių organizatorių patikrinimo departamentas antradienį pranešė, kad rizikos neįžvelgia. Ūkio ministras pripažino, kad šis patikrinimas buvo atliktas tarpusavio pasitikėjimo pagrindu – pagal įmonių pateiktus duomenis.

Šiuo metu yra 40 įspėtų kelionių organizatorių, kurie privalo užtikrinti reikiamą nuosavo ir įstatinio kapitalo santykį.

Turizmo įstatyme numatytas reikalavimas, kad kelionių organizatoriaus nuosavas kapitalas negali būti mažesnis negu 1/2 įstatinio kapitalo dydžio. Iki 2015 metų gegužės 24 dienos šį santykį turi atkurti 32 kelionių organizatoriai, o iki birželio 17 dienos – dar 8-i.

Šiemet žlugo du išvykstamųjų kelionių organizatoriai: „Go Planet Travel“ ir „Fresh Travel“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis