Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 09 26

Farše rado priedų

Vilnietė Rūta namo parsinešė „Maximos“ prekybos centre pirkto mėsos faršo pakuotę su neaiškios kilmės priedais.
Nusipirktame farše Rūta rado nereikalingų priedų.
Nusipirktame farše Rūta rado nereikalingų priedų. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Faršas Mėsa

Vilnietė dėl nedidelės prekės kainos nutarė faršo į parduotuvę negrąžint, tačiau kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT). Ši įstaiga registruoja ir ištiria tokius skundus, o pirkėjai informuojami apie gautus rezultatus.

Pasak VMVT informacinių sistemų ir informacijos skyriaus laikinai vedėjo pavaduotojos pareigas einančios Elenos Nalivaikienės, kiekvienas pirkėjas, turintis pagrįstą skundą, gali kreiptis į VMVT nemokamu telefonu.

„Kai kreipiausi telefonu, buvau informuota, jog reikia nueiti į vieną VMVT padalinį, rašyti prašymą ir panašiai. Manau, neverta gaišti tiek laiko“, – sakė Rūta.

Pirkėjai, nenorintys ieškoti tiesos ir siekiantys tiesiog susigrąžinti pinigus, gali prekę grąžinti parduotuvei.

„Jei įsigyta prekė akivaizdžiai bloga, pardavėjai privalo ją pakeisti kita arba grąžinti pinigus. Tačiau būtina išsaugoti pirkimo čekį“, – patarė E.Nalivaikienė.

Prieš keletą savaičių į „15 min“ kreipėsi moteris, kuri nusipirkusi bandelę joje rado tabletę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs