Vilnietė dėl nedidelės prekės kainos nutarė faršo į parduotuvę negrąžint, tačiau kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT). Ši įstaiga registruoja ir ištiria tokius skundus, o pirkėjai informuojami apie gautus rezultatus.
Pasak VMVT informacinių sistemų ir informacijos skyriaus laikinai vedėjo pavaduotojos pareigas einančios Elenos Nalivaikienės, kiekvienas pirkėjas, turintis pagrįstą skundą, gali kreiptis į VMVT nemokamu telefonu.
„Kai kreipiausi telefonu, buvau informuota, jog reikia nueiti į vieną VMVT padalinį, rašyti prašymą ir panašiai. Manau, neverta gaišti tiek laiko“, – sakė Rūta.
Pirkėjai, nenorintys ieškoti tiesos ir siekiantys tiesiog susigrąžinti pinigus, gali prekę grąžinti parduotuvei.
„Jei įsigyta prekė akivaizdžiai bloga, pardavėjai privalo ją pakeisti kita arba grąžinti pinigus. Tačiau būtina išsaugoti pirkimo čekį“, – patarė E.Nalivaikienė.
Prieš keletą savaičių į „15 min“ kreipėsi moteris, kuri nusipirkusi bandelę joje rado tabletę.