Nuotekų avarija sugadino ilgąjį šventinį savaigalį į gamtą neišvykusiems sostinės Čiobiškio gatvės 45-uoju numeriu pažymėto namo gyventojams. O tiems, kas iškylauja, nuotaika, ko gero, subjurs grįžus sekmadienio pavakarę.
Šio Šeškinės mikrorajone įsikūrusio 16 aukštų namo gyventoja Daiva 15min.lt pasakojo, kad užsikimšus nuotekų šuliniams gatvėje, fekalijos ir kitas kanalizacijos turinys nebegalėjo nutekėti, todėl ėmė semti rūsius.
Dvokas vilniečiams riečia nosis. Dujoms skverbiantis per ventiliacijos šachtas į butus, žmonės jaučia ir galvos skausmą, svaigimą.
Anot Daivos, kanalizacijos avarinėje tarnyboje gyventojams buvo paaiškinta, kad teks laukti pirmadienio, kol į darbą grįš šį daugiabutį eksploatuojančios bendrovės „Šilėja“ darbininkai.
Perspektyva laukti pagalbos dar mažiausiai pusantros paros vilniečių nevilioja.
„Mūsų bendrovės paskirtis yra užtikrinti pastatų vidaus inžinerinių sistemų kokybišką veikimą. Bendrovės pagrindinė ūkinė veikla – avarijų, įvykusių gyvenamųjų namų ir negyvenamų pastatų vidaus inžineriniuose tinkluose lokalizavimas ir likvidavimas. Šios paslaugos gyventojams ir kitiems užsakovams teikiamos visą parą, taip pat poilsio ir švenčių dienomis“, – rašoma bendrovės „Avarija“ interneto svetainėje.
Logiška, jog ištikus bėdai Šeškinės 16-aukščio gyventojai kreipėsi būtent į šią įmonę.
Budintis „Avarijos“ dispečeris 15min.lt šeštadienio vakarą sakė, jog įmonės ekipažas po iškvietimo apie 14 val. buvo nuvykęs į įvykio vietą Čiobiškio gatvėje.
Nustatę avarijos priežastis, darbininkai perdavė informaciją Vilniaus nuotekų tinklų avarinei tarnybai, atsakingai už šulinius ir tolimesnę infrastruktūrą.
Mat „Avarijos“ atstovai nuotekų valymo darbus atlieka tik „iki pirmojo šulinio.“
Arba atvirkščiai: įmonės aptarnavimo ribos yra griežtai nuo pirmojo šulinio į pastatą.
Anot pranešimą iš kolegų 15.30 val. gavusios Vilniaus nuotekų tinklų avarinės tarnybos budėtojos, jau po valandos, 16.30 val., avarijos priežastys buvo likviduotos: išvalius šulinius nuotekos vėl galėjo laisvai tekėti.
„Mes po rūsius nevaikštome“, – dispečerė nurodė ir savo įmonės atsakomybės ribas, paklausta, kas gyventojams galėtų pagelbėti išsivalyti pamatinį daugiaaukščio aukštą.
Pasak pašnekovės, jei savaitgaliais ir švenčių dienomis namą prižiūrinti „Šilėja“ nedirba, turi būti sudarytos sutartys su „Avarija“.