2009 01 07

„flyLAL“ kalbasi su galimais investuotojais (atnaujinta 18.05 val.)

Skrydžių bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pagal galiojančią naują sutartį trečiadienį pervedė dalį mokėjimų Vilniaus oro uostui ir toliau vykdo skrydžius iš Vilniaus. Bendrovė taip pat praneša, kad svarstomi keli tolesnės įmonės veiklos scenarijai.
Oro uostas
Oro uostas / Redo Vilimo/BFL nuotr.

Dėl finansinių sunkumų sumažinusi tiesioginių skrydžių iš Vilniaus oro uosto skaičių bendrovė „flyLAL“ teigia dėsianti visas pastangas, kad išlaikytų esamus reguliariuosius skrydžius ir ilgainiui atnaujintų atšauktuosius.

„Oro uostui pervedėme dalį skolos, yra pasirašyta laikinoji sutartis, tad tikimės tolesnio konstruktyvaus bendradarbiavimo su uostu. Suprantame, kad skrydžiai iš Vilniaus yra be galo svarbūs keleiviams ir šalies ekonomikai, tad stengsimės juos išlaikyti“, – sakė bendrovės komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė. Ji paneigė gandus, kad „flyLAL“ neatmeta galimybės persikelti į Kauno oro uostą.

„flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris, be kita ko, teigė, kad yra pradėtos derybos su potencialiu užsienio investuotoju. „Analizuojame kelis galimus tolesnės „flyLAL“ veiklos scenarijus, juos visus siejame su nenutrūkstamu skrydžių vykdymu“, – sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris. Derybose su užsienio investuotoju galutinių sprendimų dar nėra priimta, šiuo metu yra derinamos investavimo sąlygos.

Be to, svarstomos ir kitos galimybės – optimizuojant veiklą dar sumažinti skrydžių skaičių iš Vilniaus, o turimus lėktuvus nukreipti skraidyti užsienio šalyse ir kt.

Bet kuriuo atveju, V.Kaikario manymu, tiek „flyLAL“, tiek kitų bendrovių šiuo metu jau sumažintas reisų skaičius iš Vilniaus gresia Lietuvos izoliacija oro susisiekimo srityje. Tai suprato valstybės institucijos ir Vilniaus oro uostas, jau ėmęsis mokesčių mažinimo, teigiama „flyLAL“ pranešime spaudai.

Oro uosto atstovai patvirtino, jog gavo pavedimą už dalį „flyLAL” skolos. „Laikinoji sutartis iš oro uosto pusės yra vykdoma. Taip pat galime patvirtinti, jog gavome dalį „flyLAL” skolos apmokėjimo ir kol kas šios bendrovės skrydžius uostas aptarnauja”, – sakė oro uosto atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius.

Pasak Kauno ir Palangos oro uostų vadovų, jei „flyLAL” ketintų pasitraukti iš Vilniaus oro uosto, vietos kompanijai atsirastų tiek Kaune, tiek Palangoje.

„flyLAL“ 2008 m. Vilniaus oro uoste savo rinkos dalį išaugino iki 35 proc., o keleivių skaičiaus augimas siekė 52 proc.

2008 m. gruodį „flyLAL” reguliariaisiais ir užsakomaisiais skrydžiais skraidino 39 558 keleivius, t.y. 36 proc. visų Vilniaus oro uosto keleivių, tokiu būdu ir toliau išlikdama Vilniaus oro uosto lydere.

 Lietuvos skrydžių bendrovė „flyLAL“ per 2008 metus pervežė 720 071 keleivį ir pasiekė beveik 52 proc. augimą, palyginti su 2007 metais. Pagal keleivių skaičių „flyLAL” 2008 metais buvo Vilniaus oro uosto lyderė ir užėmė daugiau nei 35 proc. keleivių rinkos.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų