„Mes ieškojome visų įmanomų galimybių tęsti veiklą, tačiau nebegalėdami toliau vykdyti skrydžių ir nematydami realių galimybių veiklą atnaujinti, buvome priversti kreiptis dėl bankroto bylos iškėlimo. Esant dabartinei situacijai, manau, tai vienintelis teisingas sprendimas“, – sakė AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
Jis apgailestavo, kad tai skaudžiai paliečia oro bendrovės keleivius, darbuotojus, verslo partnerius, neigiamai veikia Lietuvos aviacijos sektorių ir su juo susijusias sritis.
V.Kaikaris paaiškino, kad nutrūkus finansavimui, oro bendrovės „flyLAL-Lithuanian Airlines“ finansinė būklė 2008 m. ketvirtą ketvirtį bei 2009 m. pradžioje ypač pablogėjo ir nebuvo galimybių be papildomų investicijų ją pagerinti.
Atsižvelgdamas į įmonės finansinę būklę, padėtį aviacijos rinkoje ir tai, kad valstybės institucijos sustabdė Lietuvos skrydžių bendrovės vežėjo pažymėjimo ir licencijos galiojimą, AB „flyLAL-Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius kreipėsi į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.