2013 07 12 /15:29

Frakcijos „Dirbame Kaunui“ lyderis Gintautas Labanauskas: Surengsime referendumą dėl homoseksualizmo propagavimo

Lietuvoje siūloma skelbti referendumą, kuriame būtų balsuojama dėl nuostatos, kad bet kokia informacija, susijusi su homoseksualizmo propagavimu, masinėse informavimo priemonėse būtų leidžiama tik po 22 valandos. Seksualinių mažumų organizacijų atstovai tai vadina Rusijos propagandos paskatinta idėja.
G.Labanauskas kalba apie homoseksualizmą
G.Labanauskas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Pritariu, kad bet kokia informacija, susijusi su homoseksualizmo propagavimu, masinėse informavimo priemonėse būtų leidžiama tik po 22 val.“, – referendumo tekstą perskaitė frakcijos „Dirbame Kaunui“ lyderis Gintautas Labanauskas. Politiko teigimu, idėja rinkti visuomenės parašus dėl referendumo kilo gavus daug visuomenės nusiskundimų dėl padidėjusio informacijos kiekio apie homoseksualumą masinėse žiniasklaidos priemonėse.

Kviečia prisidėti prie heteroseksualų eitynių

„Homoseksualai turi visas teises gyventi pilnavertį gyvenimą – Lietuvos konstitucija jų neriboja, o mūsų visuomenė yra pakankamai tolerantiška jų atžvilgiu, – teigė G.Labanauskas. – Tačiau kalbos apie homoseksualus niekaip netyla, o naudodamiesi masinių žiniasklaidos priemonių dėmesiu jie pasidaro didžiausias marketingo kampanijas”.

Kviečiu visus prisidėti prie heteroseksualų eitynių, nes netrukus tai bus retesnis reiškinys. Kalbėjo G.Labanauskas.

Anot frakcijos vadovo, toks didelis informacijos apie homoseksualus kiekis tampa propaganda, kuri pasiekia ne tik politikus ir suaugusius Lietuvos gyventojus, bet ir jaunimą, kuris gali būti neigiamai paveiktas tokios informacijos.

„Šiandien tampa normalu matyti homoseksualų eitynes – bet kokį pavyzdį mes rodome augančiai kartai? Ar tai yra normalu? Kviečiu visus prisidėti prie heteroseksualų eitynių, nes netrukus tai bus retesnis reiškinys”, – kalbėjo G.Labanauskas.

Išgyvena dėl informacijos poveikio paaugliams

Frakcijos narė Antanina Medviedevienė teigė, kad toks didelis informacijos apie homoseksualus kiekis gali stipriai paveikti paauglius, kurie brendimo laikotarpiu yra linkę maištauti ir išbandyti nusistovėjusias normas laužančius pavyzdžius.

„Kaip pedagogė galiu pasakyti, kad paauglių psichologija dar nebūna susiformavusi ir tokie pavyzdžiai kaip gėjų eitynės gali daryti stiprią įtaką jų gyvenimo būdui. Tokio amžiaus jaunuoliai dažnai bando daryti viską priešingai nei jų tėvai, dėl to gali atsirasti potraukis homoseksualizmui”, – pasakojo A.Medviedevienė.

Frakcijos narės teigimu, homoseksualizmas kelia grėsmę natūraliam biologiniam dauginimuisi. Moteris nuogąstauja, kad padidėjęs homoseksualų skaičius Lietuvoje lems mažėjantį gimstamumą ir taip pakenks mūsų tautos vystymuisi ir išlikimui.

V.Simonko: Gal jie Rusijos agentai?

Davido Braniffo nuotr./Vladimiras Simonko
Davido Braniffo nuotr./Vladimiras Simonko

Lietuvos gėjų lygos vadovas Vladimiras Simonko tokį Kauno politikų siūlymą įvertino ironiškai – esą gal čia juos paveikė kaimyninė Rusija. „Mes jau seniai keliame tokią teoriją, kad kadangi Lietuvoje kabelinė televizija taip lengvai transliuoja Rusijos kanalus, kurie kupini neapykantos homoseksualams ir iniciatyvos, kurios yra Rusijos teritorijoje, yra gėdingos ir žeminančios LGBT (lesbietes, gėjus, biseksualus, transseksualus) piliečius, tai aš manau, kad pasisotinti tomis idėjomis mūsų politikams yra daug galimybių, kadangi rusų kalba dar yra suvirškinama. Įžvelgiu tiesioginį Rusijos telekanalų propagandinį karą. Tada aš galėčiau apkaltinti arba daryti prielaidą, kad kai kas tyčia Rusijos naudai dirba, gal tai yra agentai, ar nežinau“, – kalbėjo V.Simonko.

Anot V.Simonko, pastaruoju metu tokių iniciatyvų padaugėjo: „Matant tokias iniciatyvas, kurios dygsta kaip grybai po lietaus, atrodo, kad galbūt iš tie veiksmai tiesiogiai naudingi mūsų Rytų kaimynams. Tai kas gali paneigti, kaip sakė mūsų patriarchas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis