2021 02 17

G.Nausėda pasigenda nuoseklesnės komunikacijos iš A.Dulkio

Prezidentas Gitanas Nausėda sako pasigendantis nuoseklesnės komunikacijos iš sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio, ypač reaguojant į klaidinančią informaciją dėl vakcinų.
Prezidentas susitiko su Ministre Pirmininke Ingrida Šimonyte ir sveikatos apsaugos ministru Arūnu Dulkiu
Prezidentas susitiko su Ministre Pirmininke Ingrida Šimonyte ir sveikatos apsaugos ministru Arūnu Dulkiu / LR Prezidento kanceliarijos/R.Dačkaus nuotr.

„Žmogus stengiasi, žmogus dirba daug, galbūt stokoja konkrečios patirties dirbdamas šiame sektoriuje. Tačiau, galbūt, pasigesčiau tokios nuoseklesnės komunikacijos, ypatingai komunikacijos tose srityse, kuriose tikrai Sveikatos apsaugos ministerijos balsas turi skambėti pakankamai garsiai, ypač kuomet mes kalbame su atvira dezinformacija: ir su nihilizmu skiepų atžvilgiu, ir su visokiomis klaidingomis teorijomis, kurios yra platinamos“, – interviu Delfi trečiadienį sakė G.Nausėda.

Anot jo, sveikatos ekspertai ir kiti ištekliai turi būti panaudoti tam, kad ministerija „tikslingai ir nuosekliai vykdytų savo funkcijas“.

„Manau, kad viskas pamažu susitvarkys. Iš tikrųjų, buvo tam tikrų nesusipratimų ir vakcinavimo eiliškumą nustatant, ir karantino sąlygas keičiant. Klaidos tam ir yra, kad iš jų būtų mokomasi“, – kalbėjo prezidentas.

Kalbėdamas apie valdančiąją daugumą, prezidentas savo santykius su ja vadino „normaliais ir dinamiškais“ ir nepaisant kai kurių įtampų sako, jog kontaktas su premjere Ingrida Šimonyte „šlifuojasi ir tampa dalykiškas, normalus“.

Pasak jo, dažniausiai nuomonių skirtumų kyla būtent dėl pandemijos valdymo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis