„Procesas vyksta nesparčiai, procesas aiškiai netenkina“, – žurnalistams Vilniuje sakė prezidentas, paklaustas, kiek sparčiai reikia didinti mokytojų darbo užmokestį.
„Ne taip jau seniai teigėme, kad mokytojo profesija turi tapti prestižine. Deja, šiandien kol kas matau labai mažai padaryta žingsnių, kad ta profesija būtų de facto prestižine“, – pridūrė jis.
„Norisi pirmiausia, kad pokalbiai nesisuktų apie tai, kiek mes dar papildomai galime paimti pinigų iš biudžeto, o šiandien aš matau daugybę resursų, kurie yra neefektyviai panaudojami pačioje Švietimo ministerijos dispozicijoje“, – kalbėjo G.Nausėda.
Šalies vadovas teigė, kad klausimus dėl lėšų panaudojimo efektyvumo kelia Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžių įstaigų veikla, tai rodo šiemet atliktas šių organizacijų auditas.
Procesas vyksta nesparčiai, procesas aiškiai netenkina, – žurnalistams Vilniuje sakė prezidentas
Po minimo audito Švietimo ministerija inicijavo pavaldžių įstaigų pertvarką. Vienas iš reformos padarinių – pirmadienį pradėjusi veikti Nacionalinė švietimo agentūra, sukurta sujungus šešias įstaigas.
Mokytojų profsąjungos pastarosiomis savaitėmis ragina sparčiau didinti valandinį pedagogų darbo įkainį.
Daugelis ugdymo įstaigų pirmadienį pradėjo ugdymo procesą. G.Nausėda apsilankė Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijoje.