Jį supjaustys bendrovės „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) dukterinė įmonė „Vakarų Refonda“, konkurso būdu įsigijusi sudegusį ro-ro keleivinį keltą iš Danijos laivybos koncerno „DFDS“.
Antradienį keltas „Lisco Gloria“ buvo atvilktas iš Danijos Odensės uosto į Klaipėdą ir 18 val. prišvartuotas „Vakarų laivų gamyklos“ akvatorijoje prie 135 krantinės.
„Visų pirma atliksime ekspertizę, detaliai apžiūrėsime laivą, įvertinsime jo ir išlikusių įrenginių būklę ir tik tada nuspręsime, kokia bus darbų tvarka. Principinis sprendimas jau yra priimtas – išmontuotą veikiančią techniką parduosime, atliekas utilizuosime, o laivo korpusą supjaustysime į metalo laužą“, – sakė „Vakarų Refonda“ direktorius Laurynas Trilikauskas.
Sudegusį laivą įsigijusi „Vakarų Refonda“ projektui įgyvendinti į darbus įtrauks ir kitas VLG dukterines įmones – „Vakarų krova“, „Vakarų laivynas“, „Vakarų techninė tarnyba“, taip pat ir išorines kompanijas. 200 m. ilgio laivo supjaustymas į metalo laužą užtruks apie pusmetį.
VLG nuotr./Keltą planuojama supjaustyti per pusmetį. |
VLG nuotr./Keltas „Lisco Gloria“ parplukdytas į Klaipėdą. |