02 01

Gausiai druska nuberti Vilniaus šaligatviai sniegui nutirpus glumina: savivaldybė tokį kiekį vadina nepateisinamu

Ši žiema jau ne vieną kartą leido pajusti savo nagus. Buvo ir sniego, ir ledo. Ypač daug skundų šiemet Vilniuje sulaukiama dėl šaligatvių (ne)valymo – yra buvę taip slidu, kad žmonės rinkosi eiti važiuojamąja kelio dalimi, manevruodami šalia automobilių. Tačiau ledui bent jau miesto centre nutirpus, ne vieną nustebino atvirkštinis vaizdas – kai druska beriama itin gausiai net ir aplink medžius. Kodėl?

Kritikos šią žiemą netrūko

Šaligatvius Vilniaus mieste prižiūrinčios įmonės šiemet sulaukė tikrai daug kritikos. Vilniečiai pyko, nes tekdavo klampoti po sniegą arba čiuožinėti kaip tikroje čiuožykloje.

Sostinės šaligatvius prižiūri konkursus laimėjusios įmonės.

„Žiemos sezono metu rangovas, užtikrindamas nuolatinę magistralinių šaligatvių ir takų, aikščių, skverų, dviračių takų, laiptų, visuomeninio transporto stotelių, automobilių aikštelių, tiltų ir viadukų dangų tvarką bei švarą, turi vadovautis Vilniaus miesto gatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų priežiūros reikalavimais. (...)

Pėsčiųjų takų ir šaligatvių priežiūros lygiai skirstomi pagal miesto zoną, gatvės kategoriją, viešojo transporto keleivių srautus ir gyventojų skaičių prie gatvių 200 m atstumu. Pagal svarbą priežiūros lygiai vertinami taip: I priežiūros lygis – aukštas, II priežiūros lygis – vidutinis, III priežiūros lygis – pakankamas.

Taip pat nuo šiol visos šaligatvių dangos bus barstomos druska arba kitomis alternatyviomis sniegą ir ledą tirpdančiomis medžiagomis“, – apie reikalavimus šaligatvių ir kt. priežiūrai žiemą rašoma vilnius.lt.

Ten taip pat nurodoma, kad už šaligatvių priežiūrą Vilniuje atsakingos penkios įmonės:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis