Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2017 04 11

Geriausiai šalyje klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė – tyrimas

Vaistinėse apsilankę slapti pirkėjai konstatavo, kad Lietuvos vaistinių sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia iš trijų Baltijos šalių, o geriausiai klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė, rodo tyrimų bendrovės „Dive Group“ šiemet pirmąkart atliktas klientų aptarnavimo kokybės tyrimą vaistinių sektoriuje, kurio išvadas skelbia„Verslo žinios“.
Vaistinė
Vaistinė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Iš penkių tirtų mūsų Lietuvos vaistinių tinklų aukščiausiai įvertinta „Benu“ (84,5 proc.), antra – „Gintarinė vaistinė“ (83,6 proc.), trečia – „Eurovaistinė“ (82,4 proc.). Pasak „Dive Lietuvos“ atstovės Tomos Dailydaitės-Pakėnienės, „Benu“ pirmą vietą pelnė dėl to, kad jos darbuotojai aiškinasi kliento būklę išsamiau: klausinėja norėdami išsamiau sužinoti, kuo klientas skundžiasi, kokie jo simptomai ir panašiai. Kitose vaistinėse kliento ligos eiga ar būklė pasitikslinama šiek tiek rečiau.

Vaistinės vertintos pagal tokius kriterijus kaip aplinka, darbuotojo įvaizdis (išvaizda), darbuotojo bendravimo įgūdžiai ir darbuotojo konsultavimo bei pardavimo įgūdžiai. Užsukę į vaistines slapti pirkėjai konsultavosi su vaistininku arba vaistinės konsultantu. Su vaistininku – dėl peršalimo simptomų mažinimo, o su konsultantu – dėl maisto papildų bendrai organizmo būklei gerinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos