„Vienas iš variantų yra įrengti giliavandenį uostą šalia Būtingės naftos terminalo. Kitas – Klaipėdoje, Melnragėje. Ekspertai savo išvadas turėtų pateikti kitų metų vasario mėnesį“, - sakė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Bronius Martinkus.
Jis atkreipė dėmesį, jog tarp Latvijos sienos ir Būtingės naftos terminalo yra pakankamai teritorijos, kuri puikiai tiktų giliavandeniam uostui įrengti.
„Tai kurortui būtų labai naudinga ne tik dėl naujų darbo vietų, bet ir ekonominiu atžvilgiu, nes nekilnojamojo turto ir kiti mokesčiai būtų gana nemaži, – kalbėjo B.Martinkus. – Be to, manyčiau, kad giliavandenis uostas Būtingėje padarytų žymiai mažiau žalos Palangos bei Karklės paplūdimiams, nei būdamas Melnragėje. Bet kurie darbai jūroje ties Klaipėda dėl povandeninių vandens srovių Palangai būtų pavojingi. Klaipėda veikiausiai taip pat liktų be Melnragės paplūdimių.“
Kiek lėšų mokesčių forma atitektų Palangai, B.Martinkus negalėjo konkretizuoti, tačiau patikino, kad sumos būtų didelės.
„Nekilnojamojo turto mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į turto vertę. O šiuo atveju turto vertė, manau, būtų tikrai didelė“, – sakė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.