2011 06 28

Greitai.lt ketina dėl šmeižto duoti į teismą „AirBaltic“ vadovą Lietuvoje Tadą Vizgirdą

Skrydžių bilietų rezervavimo sistemą greitai.lt valdanti įmonė „Interneto partneris“ ketina kreiptis į teismą. Įmonė įsitikinusi, kad oro bendrovės „AirBaltic“ vadovas Lietuvoje Tadas Vizgirda juos šmeižia, rašo „Lietuvos rytas“.
Tadas Vizgirdas
Tadas Vizgirda / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Greitai.lt pozicija dėl „AirBaltic“ bilietų pardavimo nepasikeitė. Mes ir toliau klientams nerekomenduojame skristi su „AirBaltic“ dėl jos miglotos finansinės būklės“, – sakė „Interneto partnerio“ direktorius Audrius Ramanauskas.

T.Vizgirda anksčiau aiškino, kad sutartį su greitai.lt nutraukė pati „AirBaltic“. Tačiau „Interneto partneris“ tikino neturėjęs jokių tiesioginių sutarčių su „AirBaltic“. Ši įmonė sudariusi sutartį tik su tarptautine vežėjų asociacija IATA. Kad neturėjo tiesioginės sutarties su „Interneto partneriu“, dabar jau sutinka ir T.Vizgirda. Pasak jo, „AirBaltic“ bendradarbiauja su tarptautine rezervavimo sistema BSP, kurios paprašė sustabdyti galimybę bilietus pardavinėti per greitai.lt.

„Mes neleidžiame pardavinėti jiems mūsų bilietų. Vardas yra kur kas brangesnis“, – sakė „AirBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje T.Vizgirda.

„AirBaltic“ birželio 15 dieną pranešė „Interneto partneriui“ apie pasikeitusį tvarkaraštį. Pastaroji įspėjo skrydžių bendrovę, kad nustos pardavinėjusi bilietus, jei „AirBaltic“ nepateiks finansinių garantijų įrodymų.

„Ponas Vizgirda tai žino, tačiau kažkodėl nutyli. Mes iki šiol neturime jokio raštiško pranešimo ir iki birželio 22 dienos pardavinėjome „AirBaltic“ bilietus“, – aiškino A.Ramanauskas.

Dienraštis rašo, jog „Interneto partneris“ ketina T.Vizgirdą duoti į teismą dėl šmeižto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis