Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 10 26

Gyventojų pasitenkinimas atliekų tvarkymu auga, bet rūšiuoti vis dar nesiseka

Augančios investicijos į atliekų tvarkymo kokybės gerinimą, rūšiavimo linijų bei mašinų parko atnaujinimą, tvarkymo veiklos apimčių didinimą, inovatyvių sprendimų taikymą – pastangos, kurios pasiteisina. „Ecoservice“ inicijuota klientų apklausa parodė, kad net 91 proc. apklaustųjų yra patenkinti jiems teikiamomis komunalinių atliekų išvežimo paslaugomis.
Konteineriai miesto centre
Konteineriai miesto centre / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Ecoservice, UAB

Nepasitenkinimą atliekų tvarkymu išreiškė vos 6 proc. respondentų.

Apklausos duomenimis, lyginant su praėjusių metų duomenimis, klientų pasitenkinimas išaugo beveik dvigubai. Tuo tarpu besinaudojančių antrinių žaliavų surinkimo paslauga  skaičius nepakito, tačiau gyventojams vis dar trūksta aiškumo ir įgūdžių.

„Ecoservice“ vykdomosios direktorės Daivos Skrupskelienės teigimu, atliekų tvarkymo situacija Lietuvoje kasmet akivaizdžiai gerėja, tačiau dar yra, kur pasitempti.

Apklausoje dalyvavo bendrovės klientai iš Vilniaus, Širvintų ir  Pagėgių savivaldybės. Pagrindinis tyrimo tikslas – suprasti gyventojų požiūrį į atliekų tvarkymą, jų įsitraukimą, ir numatyti įmonės veiklos tobulinimo galimybes ateityje.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Ecoservice“ 20 metų jubiliejų šventė Belmonto pramogų ir poilsio parke
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Ecoservice“ 20 metų jubiliejų šventė Belmonto pramogų ir poilsio parke

Daugiau nei  77 proc. respondentų yra patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Nepasitenkinimą atliekų tvarkymu išreiškė vos 6 proc. respondentų.

Didžioji dalis respondentų – fiziniai asmenys, reguliariai šalinantys buityje ir kitoje namų ūkio veikloje susidarančias atliekas. Beveik visi apklaustieji teigiamai įvertino kruopštų išbirusių atliekų sutvarkymą, reguliarų konteinerių tuštinimą, estetišką išvaizdą bei palankų kokybės ir kainos santykį.

„Nors nerūšiavimo problema vis dar išlieka, pastebime, kad gyventojai atliekas tvarko atsakingiau, rūpinasi taršos mažinimu jų gyvenamojoje aplinkoje“, – teigia ekologijos verslo bendrovės vykdomoji direktorė D.Skrupskelienė.

Pasak D.Skrupskelienės, iškilus problemoms, susijusioms su atliekų tvarkymo paslaugos teikimo tvarkos išaiškinimu arba esant papildomų paslaugų poreikiui, gyventojai dažniausiai pagalbos kreipiasi į vadybininkus. Pasirodo, kad net  80 proc. apklaustųjų yra tekę bendrauti su vadybininkais ir liko patenkinti jų operatyvumu.

D.Skrupskelienės teigimu, ši apklausa tik dar kartą patvirtina, kad lietuviai yra linkę spręsti aplinkosaugos problemas ir aktyviai įsitraukia į atliekų šalinimo procesus, todėl pagrindinė užduotis atliekų tvarkytojams – sudaryti tam patogias sąlygas, atitikti besikeičiančius klientų ir rinkos poreikius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos