2012 06 19

Homoseksualų kritikas Petras Gražulis rado svarbesnių reikalų nei Konstitucijos pataisa dėl šeimos

Pritrūkus vos vieno balso, kad Seimas galėtų toliau svarstyti Konstitucijos pataisą, šeimą susiejančią su santuoka ir tėvyste, į balsavimą vos kelias minutes pavėlavęs parlamentaras Petras Gražulis dievagojasi užtrukęs grūstyje. Tačiau atsakomybę dėl tokio sprendimo jis verčia kolegoms, balsavusiems prieš pataisą, ir jau puoselėja mintis, kaip vis dėl to būtų galima pakoreguoti pagrindinį šalies įstatymą.
Petras Gražulis
Petras Gražulis / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Nesuspėjau, visiškai nesuspėjau. Dėl to tikrai jaučiuosi kaltas, – kalbėdamas su 15min.lt teisinosi politikas. – Esu vienas, pavėlavęs į balsavimą, bet tie, kurie balsavo prieš pataisą, yra kaltesni.“

P.Gražulis aiškino turėjęs svarbių reikalų. „Buvau susitikime mieste. Važiavau automobiliu, buvo spūstys. Kaip tik kalbėjau telefonu su Valentinu Mazuroniu – jei būtų bent kiek užsitęsusi diskusija, būčiau spėjęs“, – aiškino parlamentaras.

Antradienį Seimas balsavo dėl Konstitucijos pataisos, kad šeima kyla iš vyro ir moters santuokos, tėvystės arba motinystės. Kad jai būtų pritarta po pirmo svarstymo, pritrūko vos vieno balso – „už“ balsavo 93 Seimo nariai, „prieš“ buvo 16, susilaikė 13. Siekiant tęsti diskusijas dėl Konstitucijos keitimo, reikėjo, kad pataisą palaikytų 94 parlamentarai.

Po balsavimo premjeras Andrius Kubilius su ironija pareiškė, kad šis klausimas balsavimui neturėjo būti teikiamas posėdyje nedalyvaujant griežtai prieš homoseksualus pasisakančiam P.Gražuliui.

Šis teigė savo nuomonės dėl šeimos instituto susiejimo su santuoka nekeičiantis ir neprarandantis vilties tai įtvirtinti Konstitucijoje: „Reikia ieškoti variantų, kaip keisti situaciją. Gal vieną sakinį ar žodį pakeisti projekte ir viską pakartoti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis