2023 02 02

Į autobusą dėl vairuotojo kaltės nepatekęs kaunietis atsidūrė kurioziškoje situacijoje: „Gal nedarom tragedijos?“

Kaune gyvenantis Mindaugas, sausio 29-ąją išsiruošęs į Jonavos kultūros centre vykusį spektaklį, liko ir be spektaklio, ir be kelionės autobusu. Kauno autobusų stotyje jam pasiūlė įsigyti kitą bilietą į Jonavą, kad šio miesto autobusų stoties kasoje atgautų už neįvykusią kelionę sumokėtus tris eurus. Tačiau kelionė į Jonavą ir atgal į Kauną vyrui būtų atsiėjusi šešis eurus. Kitaip esą problemos išspręsti negalima.
Kelionė autobusu
Kelionė autobusu / 123RF.com nuotr.

Vairuotojas pasakė, kad ne tas autobusas

„Noriu pasidalinti ironiška istorija apie kelionę iš Kauno į Jonavą. Planas buvo Jonavos kultūros centre pamatyti spektaklį „Gal nedarom tragedijos“. Vakaras buvo suplanuotas jau anksčiau.

Autobusu keliauju retai, bet šį kartą norėjau išbandyti ką nors naujo. Autobuso bilietą Kauno autobusų stoties kasoje įsigijau 16.17 val., autobuso išvykimo laikas – 16.30 val.

Bet, įlipus į autobusą ir kai vairuotojas pamatė bilietą, manęs paprašė išlipti, nes neva tai ne šio maršruto bilietas. Kadangi ne kasdien tenka važiuoti, pamaniau, kad tai tiesa. Juolab kad netoliese matėsi kitas autobusas, kurio švieslentėje taip pat mirgėjo užrašas „pro Jonavą“, – 15min sakė Mindaugas.

Tačiau šis autobusas ketvirtoje aikštelėje, iš kur Mindaugas turėjo išvykti, iš viso nesustojo. Su kelionės bilietu Mindaugas pasuko prie kasos ir papasakojo, kas jam nutiko.

„Kasininkė, matėsi, nenorėjo patikėti, nes „taip nebūna“, ir nusiuntė iki informacijos langelio. Ten moterys patikino, kad taip tikrai nebūna ir ėmėsi peržiūrėti vaizdo įrašus, kad įrodytų, jog įlipau ne į tą autobusą. Deja, pamatė, kad įlipau ten, kur reikia. Ir išlipau. Kaip sakoma, akligatvis.

Bandžiau susigrąžinti už bilietą sumokėtus tris eurus. Pasirodė, kad grąžinti negalima, nes bilietas jau nebe jų, o mano arba mano ir kitos transporto įmonės (bendrovės „Jonavos autobusai“), kuri mane atsisakė vežti.

Svarsčiau, kad viskas vyksta įdomiai, bet gal nedarome tragedijos. Tada paskambinau į Jonavos autobusų stotį.

Telefonu atsiliepusi moteris kartojo tą patį, kad taip nebūna. Bet paaiškino, kad, norėdamas susigrąžinti tuos kelis eurus, turėčiau nuvykti į Jonavą už tą pačią sumą – kad atgaučiau tą sumą, kurią sumokėjau“, – juokėsi kaunietis.

Asmeninio archyvo nuotr. /Kelionės bilietas
Asmeninio archyvo nuotr. /Kelionės bilietas

Pinigų kasoje grąžinti nesutiko

Kitas autobusas į Jonavą – tik 17.30 val., tad į spektaklį Mindaugas jau nebūtų spėjęs, o važiuoti atsiimti trijų eurų – nelogiška.

„Bandžiau susidėlioti protingą pokalbį su autobusų stoties atstovais, tačiau jie atsakomybės kratėsi kaip žąsis vandens. Beliko paprašyti popieriaus lapo ir pateikti pretenziją raštu, nes kitą dieną dirbs jau kiti žmonės ir niekas nieko nežinos. Juo labiau kad juk „taip nebūna“.

Vakaro planus pakeitėme pasisėdėjimu kavinėje su apmąstymais, kad kas būtų, jeigu aš būčiau Jonavos miesto gyventojas su trimis paskutiniais eurais kišenėje.

Beliktų nedaryti tragedijos ir kulniuoti namo pėsčiomis su viltimi, kad sustos pakeleivingas automobilis“, – ironijos neslėpė pašnekovas.

Beje, vyras nepamatė ir spektaklio, už kurio bilietą taip pat buvo sumokėjęs.

Atsakinga Jonavos įmonė

Kaip 15min sakė bendrovės „Kautra“ atstovai, atsakomybė dėl šio įvykio tenka Jonavos autobusams. „Kautra“ susijusi tik tiek, kad administruoja bilietų pardavimo puslapį.

„Mes parduodame, tas vežėjas (Jonavos autobusai) yra mūsų sistemoje, mūsų kasoje pirkti bilietai.

Pagal taisykles pinigai už bilietą negali būti grąžinami, nes kelionė įvyko, t. y. autobusas išvyko. Sistema neleidžia grąžinti pinigų už įvykusią kelionę. Tai nesmagi situacija“, – teigė įmonės „Kautra“ atstovas.

Bendrovės „Jonavos autobusai“ vadovas Otaras Urbonas 15min sakė, kad situacija jam žinoma.

„Čia mūsų vairuotojo kaltė. Ją lėmė, kad mūsų įmonės autobusas ir UAB „Kautra“ autobusas išvyksta vienu metu, t. y. 16.30 val., o ant kelionės bilieto yra „Kautros“ logotipas. Dėl kompensacijos niekur važiuoti nereikės, asmeniui pakaks kreiptis elektroniniu paštu.

Atsiprašome už sugadintą vakarą ir nemalonią patirtį“, – teigė O.Urbonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis