Pasak „Klaipėdos laivų remonto“ generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, per dvejus metus, kai įmonė valdo uostą pagal koncesijos sutartį, įgyvendinta maždaug 10 didesnių ir mažesnių investicinių projektų. Buvo nupirkta: Olandijos kompanijos „Roberg“ jachtų iškėlimo įrenginys, laivelių transportavimo įranga, Suomijos kompanijos „Marinetek“ plaukiojantys pontonai laivų švartavimui, sumontuota viso uostelio vaizdo stebėjimo ir elektroninės praėjimo kontrolės sistema, įsigyta mobili degalinė, pastatytos naujos vandens ir elektros tiekimo kolonėlės, įrengtos specialios guminės krantinių atmušos patogesniam laivų švartavimui Danės upėje.
„Naują sezoną pasitinkame maždaug su šimtu naujų vietų pramoginių laivų švartavimui ir dabar vienu metu galėsime priimti apie 350 pramoginių katerių ir jachtų“, – sako A.Butkus.
Anot jo, plėsti Pilies uostelio galimybes buvo būtina, nes praėjusiais metais jau buvo sunku patenkinti esamą vietinių klientų poreikį, taip pat daugėja svečių iš užsienio, kurie į Klaipėdą savo pramoginėmis jachtomis užsuka dienai ar keliom.
„Nors didžioji dalis darbų jau padaryta, šiemet planuojame pagerinti sąlygas žvejų turguje prekiauti šviežia žuvimi, tam planuojame pritraukti ir partnerius. Numatome įsigyti laivą jachtų uosto ir Baltijos jūroje bei Kuršių mariose vykstančių jachtų regatų aptarnavimui“, – planais dalinasi A.Butkus.
Klaipėdos Pilies uostas yra didžiausias pramoginių laivų ir jachtų uostas Lietuvoje. Jame gali švartuotis laivai iki 24 metrų ilgio ir 5 metrų gramzdos. Kasmet čia, be nuolatinių klientų, apsilanko apie 1050 laivų, iš kurių apie 40 proc. yra užsienio svečiai.