Uosto direkcija šiuo metu įgyvendina iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naujos krypties išorinio kanalo gilinimas (iki 16,0 m gylio) ir vidinio kanalo gilinimas (iki 15,5 m gylio)“. Pagal šį projektą yra numatyta įrengti du naujus uosto įplaukos kanalo vedlinės bokštus.
Vedlinės – tai navigaciniai ženklai, rodantys tikslią saugios laivybos kryptį.
„Šiuo metu vyksta išorinio laivybos kanalo ir dalies vidinio gilinimo darbai, bangolaužių rekonstrukcija. Šių projektų metu bus pasukta įplaukos kanalo kryptis ir esamos vedlinės nebeatliktų savo funkcijų. Mūsų tikslas yra kad laivyba būtų saugi ir atitiktų visus reikalavimus. Tad naujos vedlinės reikalingos laivams saugiai įplaukti į uostą pasikeitus įplaukos kanalo krypčiai“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Vienas vedlinės bokštas, kurio aukštis sieks 50 metrų, bus įrengtas AB „Klaipėdos nafta“ nuomojamoje teritorijoje, o antrasis – KLASCO naudojamoje teritorijoje. Antrasis vedlinės bokštas bus 70 metrų aukščio.
Konkursą laimėjęs rangovas UAB „Tilsta“ įsipareigoja vedlines pastatyti iki kitų metų vasaros pabaigos. Bendra darbų vertė – 1,64 mln. Eur (įskaitant PVM).