Ar bus vykdomas antrasis – orlaivio iškėlimo ir parplukdymo į krantą – etapas, įvertinus ekspertų išvadas ir rekomendacijas, pirmadienį turėtų nuspręsti Vyriausybė. Čia taip pat bus įvertinta ir nerasto lakūno A.Selmistraičio tolesnės paieškos galimybės.
Operacija buvo baigta vėlų penktadienio vakarą, o šeštadienį priešpiet laivas su Nyderlandų bedrovės „Mammoet“ komanda jau švartavosi Klaipėdos uoste. Rasto piloto kūnas parplukdytas dar naktį kariniu laivu „Aukštaitis“.
Traukiant orlaivį iš vandens, lūžo jo sparnai. Vis dėlto, laivas buvo pakeltas į 5-10 metrų gylį, kaip planuota, ir iš jo ištrauktas vieno piloto kūnas.
Antrojo – A.Selmistraičio – aptikti nepavyko. Manoma, kad jis nelaimės metu iššoko į jūrą, kol jo kolega stengėsi nutupdyti orlaivį.
Specialistai stengėsi vaizdo filmavimo kamera kuo detaliau užfiksuoti lėktuvo viduje esančių įrengimų ir prietaisų būklę, kad galėtų surinkti kuo daugiau nelaimės tyrimui reikalingos informacijos. Po apžiūros orlaivis vėl nugramzdintas į 124 m gylį.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs An-2 su lietuviais pilotais A.Mačiuliu ir A.Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto. Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.