Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 05 06

Į Vilnių kviečia „Disneilendą“

Sostinės meras Vilius Navickas kviečia Walto Disney kompaniją Vilniuje statyti „Disneilendą“, kontaktai užmegzti ir su „Legolendo“ plėtotojais. Tikinama, kad tokie projektai pritrauktų daug lankytojų, tačiau abejojama, ar investuotojai susidomės pasiūlymais.
Sostinė norėtų prisikviesti mikimausus į Lietuvą
Sostinė į Lietuvą norėtų pasikviesti Peliuką Mikį. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Meras W. Disney kompanijos vadovui žada, kad projektą įgyvendinti padės Lietuvos Vyriausybė ir miesto valdžia: suteiks sklypą, atleis nuo nekilnojamojo turto mokesčio, sukurs infrastruktūrą, padės reklamuoti projektą.

V. Navickas tikisi, kad „Disneilendas“ padės Vilniui tapti Vidurio ir Rytų Europos lyderiu, pritrauks į miestą turistų iš kitų Baltijos šalių bei šalių kaimynių. Dideliam projektui reikia ne vieno šimto milijonų litų ir tokį investuotoją pritraukti į Lietuvą itin sudėtinga net ir su galima ES fondų parama. Stengtis reikia, tačiau tai gana nerealu, – sakė Ričardas Malinauskas.

„Aiškinamės galimybes, kiek realu pritraukti investuotojus. Į Vilnių „Disneilendas“ ar panašus projektas galėtų pritraukti daug lankytojų iš viso Pabaltijo regiono. Būtų sukurta daug darbo vietų“,  – naujienų portalui 15min.lt sakė V.Navickas. 

Su didelėmis investicijomis ir pramogų parkų statybas susidūręs savivaldybių asociacijos prezidentas Ričardas Malinauskas tikina, kad tokie Vilniaus užmojai šiek tiek nerealūs.

„Vykdant tokius projektus susiduriama su dviem problemomis. Visų pirma reikia atsižvelgti į gyventojų skaičių ir potencialių lankytojų srautus. Jei projektas bus mažas, bus niekam neįdomus ir nelankomas. Dideliam projektui reikia ne vieno šimto milijonų litų ir tokį investuotoją pritraukti į Lietuvą itin sudėtinga net ir su galima ES fondų parama. Stengtis reikia, tačiau tai gana nerealu“, –sakė R.Malinauskas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos