Mobilią prieplauką Vilnius įsigijo už 100 tūkst. Lt ir ketinama ją pastatyti šalia Baltojo tilto. Esą čia galėtų ne tik švartuotis laivai, bet ir būtų įrengtas turizmo informacijos centro padalinys, vyktų renginiai. Kaunui ši prieplauka tapo nereikalinga panaikinus maršrutus iš Kauno į Nidą „Raketos“ tipo laivais.
Tačiau prieplaukos kelionė į sostinę nebuvo tokia sklandi kaip tikėtasi. Ties Grigiškėmis Neryje esanti rėva sustabdė vilkiką, kuris tempė prieplauką. Anot Vidaus vandens kelių direkcijos direktoriaus Gintauto Labanausko, toje vietoje labai smarki srovė, pati vieta akmeninga, todėl ir buvo įstrigta.
„Perkelsime vilkiką į kitą Neries pusę, bandysime ištempti trosą ir plauksime toliau. Niekas nebuvo apgadinta – nei prieplauka, nei vilkikas. Navigacinės sąlygos tikrai sudėtingos, nes pastaraisiais metais upe nebuvo plaukiojama, todėl ir stringa. Bet komanda, kapitonai patyrę, susitvarkysime“, – tikino G.Labanauskas.
Antradienį prieš vidurdienį G.Labanauskas teigė, kad iki Vilniaus belikę kelios valandos kelio. Jeigu tik pavyks sėkmingai įveikti rėvą, tikimasi sostinę pasiekti iki vakaro. „Turime vieną kilometrą sudėtingo ruožo. Kai praeisime rėvą, likę 25 kilometrai yra normalaus vidaus vandens kelio, tai po kelių valandų būsime Vilniuje“, – sakė G.Labanauskas.
Iš viso iš Kauno į Vilnių vilkikas su prieplauka turi įveikti 166 kilometrus. Tikimasi, kad prieplauka pagyvins laivybą Nerimi Vilniuje. Laivybos sezonas prasidės nuo gegužės vidurio.