2015 06 23

Idėja Kaunui: kaip Panamos vairuotojai privertė valdžią užlopyti gatvių duobes

Duobėtos gatvės – toli gražu ne tik Kauno problema. Tačiau kol kauniečiai dar tik suka galvą, kaip priversti miesto valdžią jas užlopyti, Panamoje suorganizuota socialinė kampanija taip sugėdino kelininkus ir valdininkus, kad čia kaipmat imta spręsti duobių gatvėse problemą.
Šiais jutikliais duobes aprūpinę Panamos verslininkai užvertė kelininkus pranešimais apie katastrofišką gatvių būklę
Šiais jutikliais duobes aprūpinę Panamos verslininkai užvertė kelininkus pranešimais apie katastrofišką gatvių būklę / Organizatorių nuotr.

Vieša Panamos valdžios sugėdinimo kampanija surengta ne demonstracijomis gatvėse, o socialiniame tinkle „Twitter“. Pats „Twitter“ šią kampaniją vadina viena sėkmingiausių socialinių iniciatyvų savo tinkle. „The Tweeting pothole“ kampanijos rezultatais „Twitter“ viceprezidentas Chrisas Moody pasidalijo šią savaitę Kanuose, Prancūzijoje, vykstančiame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje.

Idėja paprasta. Televizijos „Telemetro Panama“ ir reklamos agentūros „P4 Ogilvy & Mather“ iniciatyva pačiose didžiausiose Panamos miesto gatvių duobėse buvo įmontuoti jutiminiai davikliai. Kai tik automobilis užvažiuodavo ant tokio daviklio, į Panamos viešųjų darbų departamento „Twitter“ paskyrą būdavo išsiunčiama automatizuota žinutė, gėdinanti valdininkus dėl neveiklumo ir reikalaujanti kuo greičiau spręsti duobių problemą.

VIDEO: Panamos vairuotojų akcija

Rezultatas stulbinamas. Vos per kelias dienas Panamos viešųjų darbų departamento „Twitter“ paskyra buvo tiesiog užtvindyta gėdinančiomis žinutėmis, reikalaujančiomis lopyti gatves.

Organizatorių nuotr./Šiais jutikliais duobes aprūpinę Panamos verslininkai užvertė kelininkus pranešimais apie katastrofišką gatvių būklę
Organizatorių nuotr./Tokių žinučių srautas privertė kelininkus imtis skubių priemonių

Už kelių priežiūrą atsakingai institucijai neliko nieko kita, kaip tik imti kuo greičiau spręsti kelių ir, žinoma, savo pačių įvaizdžio problemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis