IDĖJA yra viso semestro metu vykstantis projektas, kurio metu studentų komandos:
· pateikia unikalias naujų produktų idėjas ar senų modifikacijas,
· atlieka profesionalius marketingo tyrimus,
· kuria originalias video, spaudos, internetines reklamas bei lauko reklamą panaudojant partizannio marketingo priemones,
· vykdydami šias užduotis, dalyvauja marketingo agentūrų atstovų seminaruose, konsultuojasi su Lietuvoje žinomiausių įmonių marketingo specialistais,
· galiausiai savo idėjas išradingai pristato parodoje.
IDĖJA vyksta jau šeštus metus iš eilės, tačiau kasmet šis projektas atsinaujina, tobulėja ir tampa vis žinomesnis tiek tarp šalies aukštųjų mokyklų studentų, tiek ir žiniasklaidos bei rėmėjų.
Šiais metais IDĖJA atsinaujinusi. Pirmoji naujovė ta, kad mes siekiame integruoti mūsų projektą į aukštosiose mokyklose dėstomą marketingo disciplinos programą. Kita naujovė – į ketvirtąją, reklaminės kampanijos kūrimo, užduotį įtraukėme partizaninio marketingo priemones, kuriant lauko reklamą.