Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 08 10

Iki rugsėjo 14-osios „Klasco“ žada sudaryti taršos Klaipėdoje mažinimo planą

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovai, dėl taršos mieste, penktadienį pranešė dar kartą išsikvietę Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) atstovus ir pareikalavę pateikti papildomų aplinkosauginių priemonių planą. Pastarieji informavo, uždengiant krovinius uoste, pradėjo taikyti ekologišką priemonę – plėvelę, kuri naftos kokso kroviniams neleidžia išdžiūti ir dulkėti.
Vytautas Kaunas
Vytautas Kaunas / „Klasco“ nuotr.

„Olandų kompanijos „Den Baker Bedrijven BV“ technologija, naudojama Vakarų Europos terminaluose, buvo įsigyta atsižvelgus į bendrovės krovos zonos artumą gyvenamajam kvartalui. Vandenyje ištirpinta celiuliozė mobiliu įrenginiu išpurškiama iki pat rietuvės viršaus. Taip panaikinamas krovinio dulkėtumas, atsirandantis išdžiuvus viršutiniam krovinio sluoksniui“, – rašoma penktadienį bendrovės „Klasco“ žiniasklaidai išplatintame pranešime.

„Klasco“ generalinis direktorius Vytautas Kaunas teigia, kad kompanija siekia kiek galima labiau sumažinti krovos poveikį miesto taršos fonui, kuris šią sausą vasarą, jo teigimu, yra neigiamas visuose miesto kvartaluose, netgi labiau – nutolusiuose nuo uosto.

Socialinių tinklų nuotr./Juodais suodžiais išsitepęs vaikas
Socialinių tinklų nuotr./Juodais suodžiais išsitepęs vaikas

„Be šios naujos olandiškos technologijos, kuri padeda išvengti dulkių, mes taikome ir kitas priemones: 6 vandens patrankos apipurškia birius krovinius, pastatyta speciali sienutė, sulaikanti dulkių judėjimą krovos metu, o tai dar labiau mažina poveikį aplinkai.

Taip pat specialia mašina valome privažiavimus ir kelius, drėkiname ir valome ne tik savo teritoriją, bet ir Vitės kvartalo gatves“, – tikina V.Kaunas.

Anot jo, artimiausiu metu bendrovė įsigis ir daugiau papildomų valymo mašinų, drėkinsiančių ir valysiančių teritoriją.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas išreiškė viltį, kad bendrovės taikomos priemonės bus veiksmingos, ir pridūrė gavęs pažadą, kad iki rugsėjo 14-osios „Klasco“ sudarys priemonių planą poveikio aplinkai mažinti.

„Iš „Klasco“ atstovų gavome patikinimą, kad iki rugsėjo 14 dienos bus paruoštas papildomas trumpalaikis ir ilgalaikis priemonių planas poveikio aplinkai mažinti.

J.Andriejauskaitės nuotr./Artūras Drungilas
J.Andriejauskaitės nuotr./Artūras Drungilas

Savo ruožtu pasiūlėme, kad kompanijos teritorijoje tarp sandėliuojamo krovinio ir gyvenamųjų namų, būtų pastatyta aplinkosaugininkų stacionari oro taršos matavimo stotelė, kuri padėtų kontroliuoti oro taršos situaciją ir matyti bendrą vaizdą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas A.Drungilas.

Trečiadienį Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pareiškė, kad taršą miesto centre sukelianti birių krovinių krova iš miesto centro prieigų turi būti iškelta.

„Aiškiai išsakiau poziciją, kad miestas netoleruoja ir netoleruos tokios krovos, tokių krovimo procesų miesto centre. Miestas neturi galių uždrausti ir iškelti, bet savo poziciją išsakė. (...) Siekiamybė, kad ši krova iš miesto centro būtų eliminuota“, – BNS sakė Klaipėdos meras.

„Klasco“ vadovas V.Kaunas, atsakydamas į mero žodžius, teigė, kad ilgalaikėje perspektyvoje krova bus perkelta į pietinę miesto dalį, o dulkėjimo problema bus išspręsta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai