Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 07 24

Informacija apie socialinę paramą Klaipėdoje – vienu telefono numeriu

Klaipėdoje diegiama dar viena naujovė: informaciją apie socialinę paramą bus galima gauti paskambinus vienu telefono numeriu. Dar vienas naujos sistemos pliusas – su dėl darbuotojų užimtumo neprisiskambinusiais klaipėdiečiais susisieks patys socialinės paramos skyriaus darbuotojai. Socialinės paramos skambučių centras pradės veikti jau šią savaitę, nuo liepos 26 d.
Klaipėdos savivaldybė
Klaipėdos savivaldybė / Savivaldybės nuotr.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius, įgyvendindamas Europos Sąjungos lėšomis finansuojamą projektą „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos mieste“ diegia skambučių centro sistemą.

Projektu siekiama gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegiant pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones. Įdiegus sistemą, gyventojai, norėdami gauti išsamią informaciją apie socialinės paramos skyriuje teikiamas paslaugas, paskambinę tel. nr. 8 (46) 41 08 40, galės pasirinkti norimą temą ir bus sujungti su tą sritį aptarnaujančiu specialistu. Jei visi specialistai bus užimti, per sistemą bus teikiamos nuorodos, kur galima rasti informaciją rūpimais klausimais, taip pat bus nurodyti elektroninio pašto kontaktai pateikti savo klausimą.

Sistema leis valdyti ir analizuoti skambučių srautus, taikyti priemones gerinti gyventojų aptarnavimo kokybę. Vieno informacinio telefono numerio įdiegimas yra pirmas žingsnis į dar kokybiškesnį klientų aptarnavimą.

„Klaipėdoje pradės veikti vienas telefono numeris, kuriuo bus galima gauti visą informaciją dėl reikalingos socialinės paramos. Tai palengvins žmonių, kuriems prireikia socialinės pagalbos, bet jie nežino, kur kreiptis, dalią. Gauti reikiamą informaciją bus greičiau ir patogiau“, – sako vicemerė Vaida Raugelė.

Sutarties kaina – 26 tūkst. eurų, 85 proc. šios sumos finansuojama ES lėšomis. Sistemai įdiegti pasirašyta sutartis su telekomunikacijų bendrove „Telia Lietuva”.

Ilgalaikėje perspektyvoje siekiama, kad Klaipėdoje veiktų vienas telefono numeris visoms Savivaldybės teikiamoms paslaugoms, tai yra miestiečius aptarnautų vienas klientų aptarnavimo centras, į kurį būtų galima kreiptis bei gauti informaciją dėl visų su Savivaldybės veikla susijusių klausimų. Informacija būtų teikiama paskambinus vienu bendru telefono numeriu arba pateikiant klausimus el. paštu ar kitu pasirinktu būdu. „Gyventojams nereikėtų spėlioti ar papildomai ieškoti informacijos, į kurią įstaigą kuriuo klausimu kreiptis bei kaip sulaukti reikalingos pagalbos“, – sako V. Raugelė.

Informuojama, kad dėl sistemos diegimo darbų liepos 26 d., nuo 9 val. iki 12 val., galimi laikini skambučių sutrikimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais