2009 08 19

Informacijos apie studijas ieško internete

Informacijos apie studijas universitete šiuolaikiniai moksleiviai daugiausia ieško internete. Tuo įsitikinę Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) darbuotojai.
VDU neseniai atsidariusiame informacijos centre rūpimais klausimais bus konsultuojami tiek miestiečiai, tiek studentai.
Moksleiviai gerai įvertino VDU darbuotojų veiklą, skleidžiant informaciją internetiniai kanalais. / Nerijaus Bikulčiaus nuotr.

Pasak jų, vasarą ženkliai padidėjęs VDU naujienų portalo ViDUje.lt (www.viduje.lt) lankomumas – dar vienas įrodymas, kad naujajai studentų kartai internetas tampa bene svarbiausiu informacijos šaltiniu.

„Šiuolaikiniam jaunimui internetas yra neatskiriama darbo ir gyvenimo dalis. Tai žinodami, stengiamės pasiekti tikslines auditorijas interneto erdvėje“, – sakė VDU sekretorė, VDU Viešosios komunikacijos katedros docentė habil. dr. Auksė Balčytienė.

Birželio-rugpjūčio mėnesiais, vykstant bendrajam priėmimui į Lietuvos aukštąsias mokyklas, VDU naujienų portalą „ViDUje.lt“ aplankė 35 tūkst. lankytojų. Per šį laikotarpį portalo puslapiai buvo atversti 263 tūkst. kartų.

Interneto komunikacijos svarbą patvirtina ir universitete atliekamos į VDU įstojusiųjų apklausos.

Remiantis 2009 m. duomenimis, 93 proc. į universitetą įstojusiųjų informacijos apie studijas ieškojo internete, 41 proc. – specializuotuose leidiniuose apie studijas Lietuvos aukštosiose mokyklose. Net 84 proc. respondentų teigė, kad apie studijas geriausia informuoti VDU interneto svetainėje.

Šių metų pavasarį VDU puslapis įkurtas ir socialiniame tinkle „Facebook“. Operatyviai skelbiamas universiteto naujienas šiame tinkle jau seka pusantro tūkstančio vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis