Bendra ES lėšomis finansuojamo projekto vertė siekia daugiau nei 4,5 mln. litų. 10 proc. šios sumos sudaro savivaldybės biudžeto lėšos.
Šiuo metu prie Nemuno salos darbuojasi žemsiurbės, ekskavatoriai, baržos. Iš kanale įrengtų sėsdintuvų siurbiamas dumblas, kuris baržomis plukdomas į prie klubo „Combo“ įrengtą uostą. Nukenksminus dumblą, sunkvežimiais jis bus gabenamas į sąvartyną.
„Visus darbus planuojama baigti iki birželio 30 dienos“, – teigė projektą kuruojantis Aplinkos apsaugos skyriaus vyriausiasis specialistas Ramūnas Judeika.
Konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ pernai išsiurbė dumblą ir supylė į kanale įrengtus sėsdintuvus. Tačiau po to darbai sustojo, nes bendrovė atsisakė laikytis projekto sąlygų ir pasiūlė dumblą gabenti ne baržomis, bet sunkvežimiais.
Baimindamasi prarasti projekto įgyvendinimui skirtas ES lėšas, Kauno miesto savivaldybė nesutiko keisti dumblo gabenimo būdo ir paskelbė naują konkursą projekto darbams atlikti. Konkursą laimėjo jungtinės veiklos sutartį pasirašiusios UAB „Kamesta“ , UAB „Hidrum“ ir VĮ „Vandens vidaus kelių direkcija“, kurios šiuo metu ir atlieka baigiamuosius dumblo išvežimo darbus.
2012 04 24
Iš Nemuno salos Kaune baržomis pagaliau pradėtas plukdyti dumblas
Pabaigus šio mėnesio pradžioje pradėtus parengiamuosius darbus, iš greta Nemuno salos esančio kanalo baržomis pagaliau pradėtas plukdyti dumblas, kurį žadėta išgabenti dar iki pernai vykusio Europos krepšinio čempionato.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą