Įsitraukė daugiau nei 100 mokyklų: balsavimo teisės dar neturintys moksleiviai dalyvauja rinkimų simuliacijoje

Daugiau nei 100 mokyklų visoje Lietuvoje sutiko surengti rinkimų simuliaciją balsavimo teisės dar neturintiems moksleiviams. Pilietiškumo ugdymo pamokų metu jaunuoliai mokysis balsavimo rinkimuose procedūrų, rašoma Vyriausiosios rinkimų komisijos pranešime spaudai.
Seimo rinkimai 2024
Seimo rinkimai 2024 / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

Šią rinkimų simuliaciją organizuoja Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LIJOT).

Mokymų metu dalis moksleivių taps rinkėjais, o dalis – rinkimų komisijos nariais. Simuliacijoje bus naudojami panašūs į tikruosius rinkimų biuleteniai su realiais kandidatų sąrašais daugiamandatėje rinkimų apygardoje bei kandidatais vienmandatėse rinkimų apygardose.

Svarbu paminėti, kad rinkimų simuliacijai naudojami biuleteniai yra spausdinami mažesnio formato ir kitokio popieriaus nei tikrieji Seimo rinkimų biuleteniai, kurie turi ir specialias saugios spaudos žymas, kurių neturi biuleteniai, naudojami mokiniams edukuoti.

Rinkimų simuliacijai naudojamų biuletenių dešiniajame kampe yra specialus logotipas MokRinkimai, tad jį tikrai lengva atskirti nuo tikrojo Seimo rinkimų biuletenio.

Į mokymąsi per rinkimų simuliaciją įsitraukė daugiau kaip 100 mokyklų iš visos Lietuvos. Iš viso šiuose mokymuose išreiškė norą dalyvauti 21 223 vyresniųjų klasių moksleiviai.

Tikimasi, kad ši rinkimų simuliacija suteiks galimybę moksleiviams pasidomėti Lietuvos Respublikos politine sistema, pagilins jų žinias apie skirtingų institucijų kompetencijas, jauniems žmonėms įdomiai ir jiems suprantamu būdu pristatys politinėje sistemoje dalyvaujančių politikų, kandidatų idėjas, programas ir prasidėjusį balsavimą Seimo rinkimuose ir padės jiems pasiruošti balsavimui tikruose rinkimuose, kai jie sulauks pilnametystės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis